خبرگزاری کار ایران

درهشتمین جلسه کمیته بررسی سانحه هواپیمای آنتونف ۱۴۰مطرح شد:

همه اطلاعات جعبه های سیاه هواپیما با موفقیت باز خوانی شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۴۴۵

در هشتمین جلسه کمیته بررسی سانحه هواپیمای آنتونف ۱۴۰ توضیحاتی از دو گروه شاهدان عینی و بررسی سیستم های هواپیمای آنتونف ۱۴۰ ارائه شد و مقرر شد قطعات و تجهیزات مختلف هواپیما جهت انجام آزمایشاتی نظیر تست خستگی، بررسی ساختارهای مولکولی و متالوگرافی به آزمایشگاههای معتبر داخلی یا در صورت نیاز به مراکز خارجی ارسال شود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از باز خوانی با موفقیت همه اطلاعات جعبه های سیاه هواپیما در هشتمین جلسه کمیته بررسی سانحه هواپیمای آنتونف ۱۴۰خبرداد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سازمان هواپیمایی علیرضا جهانگیریان گفت: با تلاش و پیگیری مستمر کارشناسان داخلی و خارجی وعلی رغم وارد شدن صدمات زیاد به جعبه های سیاه این هواپیما همه اطلاعات ذخیره شده که برای بررسی علت سانحه نقش حیاطی دارند با موفقیت باز خوانی ودر اختیار کمیته بررسی سانحه قرار گرفت.

وی اظهارداشت: در هشتمین جلسه کمیته بررسی سانحه هواپیمای آنتونف ۱۴۰ توضیحاتی از دو گروه شاهدان عینی و بررسی سیستم های هواپیمای آنتونف ۱۴۰ ارائه شد و اعضای کمیسیون به بحثو تبادل نظر پیرامون نتایج حاصل از بررسی اطلاعات خروجی از دستگاههای ثبت و ضبط پروازی FDR و CVR، پرداختند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: همچنین مقرر شد قطعات و تجهیزات مختلف هواپیما جهت انجام آزمایشاتی نظیر تست خستگی، بررسی ساختارهای مولکولی و متالوگرافی به آزمایشگاههای معتبر داخلی یا در صورت نیاز به مراکز خارجی ارسال شود.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه گزارشی از بازدید قاضی پرونده و اعضای معرفی شده از سوی سازمان بازرسی کل کشور از شرکت هواپیمایی سپاهان ارائه و مقرر شد در جلسات آینده بررسی یافته های تخصصی دیگر گروه های کمیته به صورت کامل ارائه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز