خبرگزاری کار ایران

رییس شرکت فرودگاه های کشور در گفت‌وگو با ایلنا:

هواپیمای اماراتی حامل مسافران آمریکایی به خواسته ما در بندرعباس فرود آمد

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۸۷۶

اطلاعات پروازی با اظهارات خلبان همخوانی نداشت و بنابراین از خلبان خواسته شد برای راستی آزمایی در فرودگاه بندرعباس فرود آید که تمام این مراحل با همکاری دو طرف انجام شد.

رییس شرکت فرودگاه های کشور با بیان اینکه هواپیمای اماراتی حامل مسافران آمریکایی به خواسته ما در فرودگاه بندر عباس نشست، گفت: علت فرود این هواپیما فنی نبود و باید اطلاعات هواپیما راستی آزمایی می شد.

محمد علی ایلخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ادامه داد: اطلاعات پروازی با اظهارات خلبان همخوانی نداشت و بنابراین از خلبان خواسته شد برای راستی آزمایی در فرودگاه بندرعباس فرود آید که تمام این مراحل با همکاری دو طرف انجام شد.

وی ادامه داد: البته رسانه های خارجی این موضوع را بهتر پوشش دادند که جزییات خبر در رسانه های خارجی هم درست بود.

ایلخانی اظهار کرد: با توجه به اینکه تمام مراحل در چهار چوب احترامات بین دو طرف انجام شد، خلبان این هواپیما در دست نوشته ای تشکر خود را از مجموعه فرودگاهی ایران ابزار کرده است.

براساس گزارش رویترز؛ ساعاتی پیش هواپیمای شرکت اماراتی ˈ فلای دوبی ˈحامل حدود یکصد امریکایی از پایگاه هوایی امریکا در بگرام افغانستان به مقصد دوبی پس از منحرف شدن به حریم ایران به دلیل مسائل مربوط به برنامه پروازش در فرودگاه بندر عباس فرود آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز