خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان خوزستان:

توسعه و ارتقاء ایمنی راه‌های بهبهان از اولویت‌های ماست

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۰۳۴

برخی از پل‌های شهرستان بهبهان فرسوده هستند و بر اساس برآوردهای صورت گرفته، ۹۸ پل در این شهرستان نیاز به رسیدگی و ترمیم دارند.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: توسعه و ارتقاء ایمنی راه‌های بهبهان از جمله اولویت‌های ما در سال جاری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نصراله دهقانی در جلسه بررسی مشکلات راه‌های شهرستان بهبهان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارداشت: بررسی و رفع مشکلات این شهرستان در حوزه راه‌ها و مسکن، در الویت کاری اداره کل راه و شهرسازی استان قرار دارد که امیدواریم با تخصیص اعتبارات مناسب به این مهم دست یابیم.

وی افزود: اعتبارات موجود برای رفع مشکلات راه‌های شهرستان بهبهان رضایت بخش نیست. در جایی که بحثتوزیع اعتبار باشد هیچ‌گاه از حق شهرستانی کوتاه نخواهم آمد.

دهقانی ابراز امیدواری کرد که با اقدامات مناسب، ضمن نگهداری مطلوب بتوان سطح ایمنی محور‌های مواصلاتی بهبهان را ارتقاء بخشید.

در ادامه این جلسه، فرماندار شهرستان بهبهان، مهم‌ترین مشکلات این شهرستان در بخش راه و مسکن را روشنایی ورودی بهبهان از طرف پل مارون، عدم پیشرفت قابل قبول بعضی از پروژه‌های مسکن مهر و وجود نقاط حادثه خیز جاده‌ای در این شهرستان، اعلام کرد.

ملک خدایی گفت: برخی از پل‌های شهرستان بهبهان فرسوده هستند و بر اساس برآوردهای صورت گرفته، ۹۸ پل در این شهرستان نیاز به رسیدگی و ترمیم دارند.

وی تاکید کرد: قبل از اینکه خسارات و حوادثجبران ناپذیری در جاده‌های این شهرستان برای هموطنانمان رخ دهد، باید وضعیت جاده‌های این شهرستان مورد رسیدگی قرار بگیرند.

بهبهان شهری در جنوب شرقی استان خوزستان است که به عنوان یکی از دروازه‌های ورودی استان به شمار می‌آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز