خبرگزاری کار ایران

حرکت به سمت شبکه ملی اطلاعات با جوان گرایی در زیرساخت

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۱۴۸

طی حکمی از سوی دکتر محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس محمدجواد آذری جهرمی به سمت عضو موظف هیات مدیره منصوب شد.

مهندس محمدجواد آذری جهرمی به سمت عضو موظف هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در متن حکم دکتر واعظی آمده است:

جناب آقای مهندس محمد جواد آذری جهرمی

نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی و با استناد به ماده(۱۶) اساسنامه و صورتجلسه مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت، جناب عالی را به مدت دو سال به سمت " عضو موظف هیات مدیره " منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به قادر متعال در چارچوب اساسنامه، ضوابط و مقررات مربوط در انجام وظایف محوله در امر مدیریت، هدایت و راهبری شرکت در زمینه تامین، توسعه، نگهداری و بهره برداری از شبکه ارتباطات کشور و اتخاذ تدابیر و اقدامات لازم مبنی بر حصول اطمینان از تامین ارتباطات زیرساختی و پایداری شبکه مادر ارتباطی در راستای سیاست های وزارت متبوع و تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

توفیق شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم.

محمود واعظی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز