خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد:

پایان هفته بارانی در سواحل خزر

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۱۵۸

از روز پنج شنبه با تقویت جریان های شمالی ضمن کاهش دما در نوار شمالی در شمال غرب کشور رگبار و رعد و برق و در سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش باران گاهی با رعد و برق وزش باد و دریای مواج پیش بینی می شود.

روز جمعه علاوه بر تشدید بارش ها در سواحل دریای خزر، گستره بارش ها به برخی مناطق غرب، دامنه های البرز و سپس به شمال شرق کشور کشیده می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، سازمان هواشناسی پیش بینی کرد: براساس نقشه های پیش یابی امروز(چهارشنبه) در سواحل دریای خزر بارش‌های پراکنده پیش بینی می شود.

بنابر این گزارش از روز پنج شنبه با تقویت جریان های شمالی ضمن کاهش دما در نوار شمالی در شمال غرب کشور رگبار و رعد و برق و در سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش باران گاهی با رعد و برق وزش باد و دریای مواج پیش بینی می شود.

سازمان هواشناسی یادآور شد: روز شنبه در سواحل دریای خزر، دامنه های شرقی البرز، وشمال شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی می شود.

همچنین در سه روز آینده در برخی از مناطق جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شمال هرمزگان، در بعد از ظهر تا اوایل شب افزایش ابر، وزش باد، رگبار پراکنده یا رعد و برق انتظار می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز