خبرگزاری کار ایران

عضو اتحادیه مسکن در گفت‌و‌گو با ایلنا:

سرمایه گذاران تجربه تلخ امارات را در ترکیه تکرار نکنند / تضمینی برای تحقق وعده‌ها وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۹۹۳

معتقدم ترکیه تکرار اشتباه سرمایه گذاری در دبی است و باید به سرمایه داران هشدار داد که هیچ تضمینی برای تحقق وعده‌هایی در تبلیغات می‌دهند، وجود ندارد.

عضو اتحادیه مسکن با بیان اینکه حقوقی‌ها از بزرگ ملاک‌ها هستند، گفت: هر چند تعداد بساز و بفروش‌ها مالک واحدهای مسکونی زیادی هستند اما خانه‌های تولید شده را انباشت نمی‌کنند و بعد از ساخت، به بازار عرضه می‌کنند.

مصطفی قلی خسروی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، ادامه داد: بانک‌ها، صندوق بازنشستگی، بنیاد و شرکت‌های حقوقی از بزرگ‌ترین ملاک‌های تهران هستند.

وی با اشاره به تبلیغات انبوه کشور ترکیه برای جذب سرمایه گذاران، گفت: زمانی سرمایه گذاران با وعده تسهیلات و سوددهی کلان سرمایه خود را به دبی بردند که متاسفانه سرمایه عده بسیاری از سرمایه گذاران و انبوه سازان سوخت و باخت شد.

قلی خسروی ادامه داد: معتقدم ترکیه تکرار اشتباه سرمایه گذاری در دبی است و باید به سرمایه داران هشدار داد که هیچ تضمینی برای تحقق وعده‌هایی در تبلیغات می‌دهند، وجود ندارد.

عضو اتحادیه مسکن با اشاره به وعده دریافت اقامت در ازای سرمایه گذاری در بخش مسکن، تاکید کرد: تنها زمانی می‌توان بر روی این ادعا‌ها حساب باز کرد که وزیر امور خارجه آن کشور دستوری درباره آن صادر کرده باشد و توافق باید بین دولت‌ها و رسمی باشد نه اینکه تبلیغات در حد تیزرهای شبکه‌های تلویزیونی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز