خبرگزاری کار ایران

وزارت راه وشهرسازی اعلام کرد

محدودیت تردد در جاده هراز، از ۲۵ مهر تا ۱۰ آبان

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۳۰۴

محور هراز، واقع در استان مازندران، از ۲۵ مهر تا ۱۰ آبان، از ساعت ۲۲ شب تا ۴ بامداد به جز روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه و روزهای تعطیل رسمی، به دلیل اجرای عملیات نصب سیستم های روشنایی تونل شماره ۴، مسدود و تردد از سایر محورهای منتهی به شمال انجام می شود.

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور هراز، واقع در استان مازندران، از ۲۵ مهر تا ۱۰ آبان، از ساعت ۲۲ شب تا ۴ بامداد به جز روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه و روزهای تعطیل رسمی، مسدود است.

به گزارش ایلنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راههای کشور اعلام کرد: محور هراز، واقع در استان مازندران، از ۲۵ مهر تا ۱۰ آبان، از ساعت ۲۲ شب تا ۴ بامداد به جز روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه و روزهای تعطیل رسمی، به دلیل اجرای عملیات نصب سیستم های روشنایی تونل شماره ۴، مسدود و تردد از سایر محورهای منتهی به شمال انجام می شود.

بنابر این گزارش محور ایلام صالح آباد، واقع در استان ایلام، در روزهای چهارشنبه و یکشنبه، ۱۶ و ۲۰ مهرماه، از ساعت ۱۲ تا ۱۵، به دلیل اجرای عملیات انفجار و تخلیه مصالح حاصل از انفجار در حدفاصل کیلومتر ۱ تا ۲، مسدود و جاده قدیم ایلام – صالح آباد به عنوان مسیر جایگزین معرفی می گردد.

همچنین محور کمربندی جنوبی الیگودرز، واقع در استان لرستان، از تاریخ ۱ مهر تا ۲۵ اسفند ماه، بطور ۲۴ ساعته، به دلیل اجرای عملیات راهسازی و احداثتقاطع غیر همسطح مسدود و کمربندی شمتا به عنوان مسیر جایگزین معرفی می شود.

بنابر این گزارش محور قم گرمسار و بالعکس، واقع در استانهای تهران‏، سمنان و قم، به دلیل تمدید اجرای عملیات راهسازی، تا اطلاع بعدی، مسدود و مسیرجایگزین برای خودروهای سواری آزادراه قم تهران، برای وسایل نقلیه سنگین محور قدیم قم تهران و در ادامه برای همه خودروها، جاده امام‌رضا به سمت پاکدشت و گرمسار خواهد بود.

براساس تصاویر دریافتی از دوربینهای نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشتهای شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکرشده، ‌ دیگر محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به‌روال عادی در جریان است. طی شبانه‌روز گذشته، کل تردد ثبت‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۹۴۵ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۳.۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۳ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۵ تا ۶ صبح صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز