خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات:

با همکاری جیرینگ و رگولاتوری مشکلات قوانین کیف پول همراه را حل می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۴۶۷

وزیر ارتباطات در حاشیه نمایشگاه تلکام در خصوص پیگیری مشکلات تدوین قوانین در حوزه کیف پول الکترونیکی گفت: شرکت جیرینگ با توجه به فعالیت هایی که در این زمینه انجام داده با سازمان تنطیم مقررات به منظور تدوین قوانین جلساتی را برگزار کنند تا موضوع را به عنوان یک بسته پیشنهادی در هیات دولت مطرح کنیم.

وزیر ارتباطات روز گذشته در حاشیه نمایشگاه تلکام در خصوص پیگیری مشکلات تدوین قوانین در حوزه کیف پول الکترونیکی گفت: شرکت جیرینگ با توجه به فعالیت هایی که در این زمینه انجام داده با سازمان تنطیم مقررات به منظور تدوین قوانین جلساتی را برگزار کنند تا موضوع را به عنوان یک بسته پیشنهادی در هیات دولت مطرح کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وزیر ارتباطات در حاشیه نمایشگاه تلکام در خصوص پیگیری مشکلات تدوین قوانین در حوزه کیف پول الکترونیکی گفت: شرکت جیرینگ با توجه به فعالیت هایی که در این زمینه انجام داده با سازمان تنطیم مقررات به منظور تدوین قوانین جلساتی را برگزار کنند تا موضوع را به عنوان یک بسته پیشنهادی در هیات دولت مطرح کنیم.

روابط عمومی جیرینگ – پانزدهمین نمایشگاه ایران تلکام امسال نیز با حضور وزیر ارتباطات، معاونان و مدیران ارشد مخابراتی افتتاح شد.

محمود واعظی وزیر ارتباطات پس از افتتاح نمایشگاه تلکام همچون سنوات گذشته از غرفه های حاضر در این نمایشگاه بازید کرد.

در حاشیه این دیدار علیرضا طلوع مدیرعامل شرکت جیرینگ با ارایه توضیحاتی در خصوص مشکلات پیش روی کیف پول همراه از وزیر ارتباطات خواست تا ایشان نیز در این زمینه از فعالیت های جیرینگ و سرمایه گذاری انجام شده در این حوزه حمایت کنند.

وزیر ارتباطات نیز با استقبال از این موضوع گفت: به منظور تسریع در انجام موارد مورد نظر جیرینگ جلساتی را با سازمان تنطیم مقررات و ارتباطات رادیویی داشته باشد.

واعظی گفت: برای این موضوع باید هماهنگی های لازم در حوزه تدوین قوانین با سازمان رگولاتوری انجام شود تا پس از مشخص شدن تمامی موضوعات قانونی بنده بتوانم در هیات دولت موضوع را طرح و مشکلات پیش رو را حل کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز