خبرگزاری کار ایران

اتحادیه بین‌المللی فرودگاه‌های دنیا ۵۸۰ عضو از ۱۷۶ کشور دنیا دارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۵۳۸

سیستم جدید مدیریت ایمنی در صنعت هوانوردی و فرودگاهی به رویکرد پیشگیرانه در این عرصه می‌پردازد. از توصیه‌های این نشست‌ها در مجموعه فرودگاه‌های دنیا پیاده‌سازی سیستم ایمنی و اقدامات اولیه و پیشگیرانه است.

معاون برنامه‌ریزی شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: تدوین سیاست‌های بین‌المللی صنعت فرودگاهی و بروزرسانی قوانین این صنعت در کشور از دستاوردهای فعالیت ایران در اتحادیه بین‌المللی فرودگاه‌ها است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا عبدالرحیمی امروز در چهاردهمین اجلاس کمیته ایمنی دفتر مرکزی آسیا و اقیانوسیه اتحادیه بین‌المللی فرودگاه‌ها اظهار داشت: شرکت فرودگاه‌های کشور یکی از اعضای اصلی اتحادیه بین‌المللی فرودگاه‌ها است.

وی ادامه داد: امروز چهاردهمین نشست اتحادیه بین‌المللی فرودگاه‌ها در تهران با حضور مدیران ایمنی دفتر مرکزی اقیانوسیه و اروپا برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ایمنی در صدر اهداف راهبردی صنعت هوانوردی است بیان کرد: بهبود روش‌ها و ارائه بهترین اقدامات فرودگاهی در سراسر فرودگاه‌های دنیا در این نشست مورد ارزیابی و تبادل نظر قرار می‌گیرد، اسنادی در این باره تهیه شده و پیشنهادات ارائه می‌شود و پس از آن به سازمان جهانی هواپیمایی کشوری پیشنهاد و در گام بعد به پیشنهاد اجرایی توسط ایکائو تبدیل می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی شرکت فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه کشور ایران عضو این کمیته ایمنی و اتحادیه بین‌المللی فرودگاه‌ها است گفت: سیستم جدید مدیریت ایمنی در صنعت هوانوردی و فرودگاهی به رویکرد پیشگیرانه در این عرصه می‌پردازد. از توصیه‌های این نشست‌ها در مجموعه فرودگاه‌های دنیا پیاده‌سازی سیستم ایمنی و اقدامات اولیه و پیشگیرانه است.

عبدالرحیمی بیان کرد: اتحادیه بین‌المللی فرودگاه‌های دنیا ۵۸۰ عضو از ۱۷۶ کشور دنیا دارد که عمده حمل و نقل هوایی بین‌المللی دنیا در فرودگاه‌های عضو این اتحادیه انجام می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی شرکت فرودگاه‌های کشور اضافه کرد: اتحادیه بین‌المللی فرودگاه‌ها اتحادیه‌ای جهت تحقق اهداف راهبردی صنعت، رشد ایمنی، حفاظت محیط زیست و تسهیلات در صنعت است.

وی با بیان اینکه ارتقاء سطح دانش صنعت فرودگاهی و هوانوردی در دستور کار این اتحادیه قرار دارد بیان کرد: اتحادیه از منافع فرودگاه‌ها در سطح بین‌المللی دفاع می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز