خبرگزاری کار ایران

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد:

محدودیت های ترافیکی شمال به مناسبت تعطیلات عید غدیر و پایان هفته

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۰۶۶

تردد همه خودروها از ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۸ مهر ماه تا ساعت ۱ بامداد روز شنبه ۱۹، از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ساعت ۱ بامداد روز شنبه، از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن‌آباد(محدوده دزدبن) به سمت کرج، یکطرفه است.

وزارت راه و شهرسازی به مناسبت عید سعید غدیر محدودیت های ترافیکی در مسیرهای منتهی به شمال کشور را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی سازمان مدیریت راهها اعلام کرد: تردد همه خودروها از ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۸ مهر ماه تا ساعت ۱ بامداد روز شنبه ۱۹، از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ساعت ۱ بامداد روز شنبه، از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن‌آباد(محدوده دزدبن) به سمت کرج، یکطرفه است.

بنا بر این گزارش تردد همه خودروها از ساعت ۱۳ روز دوشنبه ۲۱ مهر ماه تا ساعت ۱ بامداد روز سه شنبه، از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز دوشنبه تا ساعت ۱ بامداد روز سه شنبه، از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن‌آباد(محدوده دزدبن) به سمت کرج، یکطرفه است.

همچنین تردد همه کامیونها، کامیونت‌ها و تریلرها به‌استثنای حاملین مواد سوختی یا فاسدشدنی، از محور کندوان کماکان ممنوع است. تردد همه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع و تردد همه کامیونها و کامیونت ها از ساعت ۶ تا ۲۴روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و دوشنبه، ۱۶،۱۷، ۱۸ و ۲۱ مهر ماه از محور هراز ممنوع است. تردد همه تریلرها از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه و دوشنبه ۱۸ و ۲۱ مهر ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

همچنین از محور نراق به کاشان و بالعکس تردد همه تریلرها و کامیون ها از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه ۱۸ مهر ماه ممنوع میباشد. رانندگان اینگونه وسایل میتوانند از محور کاشان به دلیجان و بالعکس از سه راهی سوک چم به برزک ونهایتا " سه راهی موته گلپایگان به عنوان مسیر جایگزین استفاده نمایند.

در این گزارش آمده است تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۶ مهر لغایت ساعت ۱بامداد شنبه ۱۹ مهر ماه ۹۳ از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و تهران _ سمنان _ مشهد و بالعکس ممنوع است.

سازمان مدیریت راهها افزود براساس تصاویر دریافتی از دوربینهای نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشتهای شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکرشده، ‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به‌روال عادی در جریان است. طی شبانه‌روز گذشته، کل تردد ثبت‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۹۴۸ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲.۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۹ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۵ تا ۶ صبح صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز