خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور در گفت‌و‌گو با ایلنا:

از مردم خواهش می‌کنیم، ‌با نفرات کمتری به استقبال حجاج بیایند / فرودگاه امام برای استقبال کنندگان ظرفیت ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۲۸۸

تمهیدات لازم هم در محوطه و هم داخل ترمینال اجرا شده است و تا آنجایی که توانستیم خدمات مورد نیاز را برای حجاج و همراهان را تامین کرده‌ایم اما از مردم درخواست داریم از تعداد استقبال کنندگان بکاهند.


مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه فرودگاه فعلی حضرت امام که پذیرای حجاج است برای این جمعیتی که برای استقبال می‌آیند، طراحی نشده است، گفت: ‌ اما تمهیدات لازم هم در محوطه و هم داخل ترمینال اجرا شده است و تا آنجایی که توانستیم خدمات مورد نیاز را برای حجاج و همراهان را تامین کرده‌ایم اما خواهشمان از مردم این است که از تعداد استقبال کنندگان بکاهند.
محمدعلی ایلخانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا ادامه داد: فرودگاه امام خمینی(ره) آمادگی پذیرش حجاج و استقبال کنندگان را دارد اما مردم هم باید مراعات کنند و تعداد استقبال کنندگان باید کاهش یابد.
وی با تاکید بر اینکه ظرفیت فرودگاه امام اساسا برای پذیرش حجاج طراحی نشده است، اظهار کرد: نمی‌توانیم برای مردم عدد و رقم تعیین کنیم که برای هر حاجی چند نفر به استقبال بیایند اما تقاضای ما این است که افراد کمتری برای استقبال از هر حاجی به فرودگاه حضرت امام بیایند.
ایلخانی با اشاره به توافق شرکت فرودگاه‌ها با سازمان حج و زیارت، ‌ادامه داد: صحبتی که با رییس سازمان حج و زیارت داشتیم این بود که در برگشت مانند عملیات رفت، حاجیان را در مساجد تحویل مستقلین بدهند. البته سازمان حج و زیارت هم قول اجرای این برنامه را به ما دادند.
مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها گفت: از یک ماه گذشته تمهیداتی را اعمال کرده‌ایم که مستقبلین بتوانند بدون هیچ مشکلی از خدمات فرودگاه حضرت امام استفاده و از زائر خودشان استقبال کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز