خبرگزاری کار ایران

یک مقام آگاه در گفتگو با ایلنا:

هتل هما با ۲۰درصد نیروی مازاد، آزمون استخدامی برگزار کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۴۵۹

روز گذشته آزمون استخدامی گروه هتل‌های هما در حالی برگزار شد که مجوز استخدام این افراد تا کنون از هیات مدیره و مجمع شرکت اخذ نشده است.

روز گذشته در حالی آزمون استخدامی گروه هتل‌های هما با شرکت دو هزار نفر متقاضی کار در این شرکت برگزارشد که اعضای هیات مدیره مجوزی برای برگزاری این آزمون صادر نکرده بود.

یک منبع آگاه در گفت‌و‌گو با ایلنا با بیان اینکه در حال حاضر این شرکت هزینه پرداخت حقوق ۲۰ درصد نیروی مازاد را به سختی تامین می‌کند، گفت: روز گذشته آزمون استخدامی گروه هتل‌های هما در حالی برگزار شد که مجوز استخدام این افراد تا کنون از سوی هیات مدیره و مجمع شرکت، اخذ نشده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر هیات مدیره هتل‌های هما درگیر تصمیم گیری برای ۲۰درصد نیروی مازاد این شرکت است و هر گونه به کار گیری نیروی جدید را منوط به اخذ مجوز از هیات مدیره می‌دانیم.

وی گفت: از هر یک از متقاضیان برای حضور در این آزمون که استخدام آن در ابهام قرار دارد، مبلغ ۳۰ هزار تومان اخذ شده است.

وی ادامه داد: مبلغ ۲۵ هزار تومان آن به ازای هر نفر به یک موسسه برای طرح سوالات و تصحیح اوراق اختصاص یافته است که سابقه این موسسه هم در ابهام قرار دارد. همچنین از سویی دیگر مسئولان این شرکت از شرکت برخی از متقاضیان در این آزمون جلوگیری کرده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز