خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهر سازی درگفت وگو با ایلنا خبر داد:

انتقال پروازهای داخلی به فرودگاه امام شاید ده سال دیگر

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۳۷۳

درحال حاضر فرودگاه حضرت امام(ره) از نهایت ظرفیت خود برای انجام پروازهای خارجی استفاده می کند وظرفیتی برای پوشش پروازهای داخلی مهرآباد ندارد.

مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور با اشاره به انتقال پروازهای داخلی بالای یک ساعت و ۴۰ دقیقه به فرودگاه حضرت امام(ره)، گفت: درحال حاضر فرودگاه حضرت امام(ره) از نهایت ظرفیت خود برای انجام پروازهای خارجی استفاده می کند وظرفیتی برای پوشش پروازهای داخلی مهرآباد ندارد.

محمد علی ایلخانی در گفت وگو با ایلنا با بیان اینکه شاید ده سال دیگر پروازهای داخلی مهرآبادبه فرودگاه حضرت امام منتقل شود، اظهار کرد: اگر فاز دو م فرودگاه امام به بهره برداری برسد قطعا می توان بخشی از پروازهای داخلی مهرآباد را به این فرودگاه منتقل کرد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر بحثتکمیل متروی مهرآباد وفرودگاه امام خمینی را داریم و قطعا انتقال بخشی از پروازهای داخلی به این فرودگاه منوط به بهره برداری و افتتاح متروی این مسیر است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قرار بود متروی فرودگاه حضرت امام دو سال پیش به افتتاح شود، تاکید کرد: پروژه تکمیل متروی فرودگاه حضرت امام از برنامه پیش بینی شده خود عقب مانده است و این پروژه باید تا کنون به افتتاح می رسید البته در حال حاضر بودجه خوبی برای تکمیل متروی این دو مسیر اختصاص داده اند.

وی ادامه داد: با تکمیل متروی فرودگاه حضرت امام و افتتاح فاز دوم این فرودگاه قطعا بخشی از پروازهای مهر آباد به فرودگاه حضرت امام منتقل می شود تا از ظرفیت و ترافیک فرودگاه مهرآباد کاسته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز