خبرگزاری کار ایران

وضعیت تردد در راههای کشور

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۹۹۰

در ۲۴ ساعت گذشته، آزادراه تهران - کرج و برعکس در محدوده واقع در استان البرز، آزادراه کرج - قزوین در استان البرز، آزادراه تهران - قم و ساوه - تهران واقع در محدوده استان تهران دارای بیشترین حجم تردد بودند.

براساس آخرین اطلاعیه مرکز مدیریت راه های کشور در روز سه شنبه، هم اکنون اکثر محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

به گزارش ایلنا، مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در شبانه روز گذشته تردد در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل ۳۸.۲ درصد کاهش داشته است.

اوج تردد بین ساعات ۱۱ تا ۱۲ و کمترین تردد بین ساعات دو تا سه صبح صورت پذیرفته است.

محورهای دارای بیشترین تردد

در ۲۴ ساعت گذشته، آزادراه تهران - کرج و برعکس در محدوده واقع در استان البرز، آزادراه کرج - قزوین در استان البرز، آزادراه تهران - قم و ساوه - تهران واقع در محدوده استان تهران دارای بیشترین حجم تردد بودند.

محورهای ممنوع

محور رودسر - رحیم آباد واقع در استان گیلان از ساعت ۱۲ مورخ چهارم آبان ماه تا اطلاع بعدی به دلیل بالا آمدن سطح رودخانه مسدود است و تردد از محور کلاچای – بی بالان رحیم آباد انجام می شود.

آزادراه چالوس – مرزن آباد(جنوب به شمال)، واقع در استان مازندران از ساعت ۱۵ روز چهارم آبان ماه تا اطلاع بعدی به دلیل ریزش کوه مسدود و تردد از محور قدیم مرزن آباد – چالوس و بالعکس انجام می گیرد.

محور هراز تونل جدید گردنه امامزاده هاشم واقع در استانهای تهران و مازندران از ۱۷ مهر تا ۱۷ دی به دلیل ادامه اجرای عملیات آب بندی، نصب جت فن و ایمن سازی تونل، مسدود و تردد به صورت رفت و برگشت خارج از تونل(از گردنه امامزاده هاشم) انجام می گیرد.

محور ایلام صالح آباد، واقع در استان ایلام در روزهای ۱۴،۱۸ و ۲۱ آبان ماه از ساعت ۱۲ تا ۱۵ به دلیل اجرای عملیات انفجار و تخلیه مصالح حاصل از انفجار در حدفاصل کیلومتر ۱ تا ۲، مسدود و جاده قدیم ایلام – صالح آباد به عنوان مسیر جایگزین معرفی می شود.

محور کمربندی جنوبی الیگودرز واقع در استان لرستان از تاریخ اول مهر تا ۲۵ اسفند ماه بطور ۲۴ ساعته به دلیل اجرای عملیات راهسازی و احداثتقاطع غیرهمسطح مسدود و کمربندی شمالی به عنوان مسیر جایگزین معرفی می گردد.

محدودیت تردد

آزادراه تهران قم(باند شرقی)، مقطع واقع در استان تهران، از ۲۱ مرداد تا ۱۳ دی، روزهای هفته به جز بعد از ظهر سه شنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته از ساعت هفت تا ۱۷، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حدفاصل محدوده عوارضی تا انتهای حوزه استحفاظی اداره کل راه و ترابری استان تهران تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می شود.

آزادراه تهران کرج قزوین، مقطع واقع در استان البرز(باند شمالی) تا ۳۰ آذر ساعت ۹ تا ۱۵ بدلیل اجرای عملیات لکه گیری و درزگیری و روکش آسفالت حدفاصل تیر شماره ۲۰۰ به سمت قزوین تا پل کلاک عبور همزمان با اجرای عملیات، با رعایت جوانب احتیاط انجام می شود. همچنین در همین باند تا ۳۰ آذر از ساعت ۲۳:۳۰ اا ۴:۳۰ بامداد به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و درزگیری و روکش آسفالت حدفاصل تیر شماره ۲۰۰ به سمت قزوین تا پل کلاک(باند شمالی) عبور همزمان با اجرای عملیات، با رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

آزادراه کرج تهران مقطع واقع در استان تهران، از ۲ اردیبهشت تا اطلاع بعدی، شنبه تا چهارشنبه هر هفته، ساعت ۹ تا ۱۶، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری حدفاصل کیلومتر ۶ از ایران خودرو، عبور یک در میان(شطرنجی) در باند کندرو اعمال و تردد همزمان با اجرای عملیات، با رعایت احتیاط انجام می شود.

محور کرج چالوس(کندوان)، واقع در استان البرز، از هفت مهر تا۲۰ اسفند از ساعت ۹ تا ۱۶ و ۲۱ تا ۶ صبح به دلیل اجرای عملیات بهینه سازی سیستم روشنایی تونل های شماره ۲ و ۳، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز