خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

اغلب پروژه‌های راه روستایی کهگیلویه و بویراحمد تعطیل است

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۹۳۰

من هم شنیده ام کارشناسی در جلسه‌ای چنین چیزی را گفته و این موضوع اصلا صحت ندارد و هیچ‌کدام از ابنیه‌های موردنظر مشکلی نداشته و سقف‌شان هم پایین نمی‌آید.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که عده‌ای با شایعه سازی می‌خواهند مردم را به نظام بدبین کنند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، «ممتاز جهانگیری» در برنامه چشم انداز توسعه شبکه محلی دنا استان کهگیلویه و بویراحمد، بدون نام بردن از فرد یا افراد خاصی، شایعه پراکنان را عده‌ای مغرض دانست که به بهانه‌های واهی بدنبال بدبین کردن مردم به خدمات نظام اسلامی ایران هستند.

وی در پاسخ به این سوال که اسنادی مبنی بر تخریب برخی ابنیه‌ها وجود دارد؟، اظهارداشت: چنین چیزی صحت ندارد و تنها ابنیه‌هایی که مربوط به سال ۴۲ هستند، می‌بایست تعمیر شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: من هم شنیده‌ام کار‌شناسی در جلسه‌ای چنین چیزی را گفته و این موضوع اصلا صحت ندارد و هیچ کدام از ابنیه‌ها موردنظر مشکلی نداشته و سقف‌شان هم پایین نمی‌آید.

جهانگیری با بیان اینکه آزمایش‌های فنی و نظارت‌های مستمر در زمینه این ابنیه‌ها صورت گرفته، خاطرنشان کرد: ممکن است عیب‌هایی وجود داشته باشد اما حاضرم باهم از این ابنیه‌ها بازدید و آن‌ها را بررسی کنیم.

وی در ادامه از تعطیلی اغلب پروژه‌های راه روستایی در کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و دلیل این تعطیلی‌ها را پرداخت نشدن مطالبات پیمانکاران و پایین بودن بنیه اقتصادی آنان برشمرد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه بسیاری از پیمانکاران استان بنیه اقتصادی لازم را ندارند و از سویی مطالبات آنان هم پرداخت نشده است.

جهانگیری افزود: ۹۰ درصد راه‌های روستایی اعم از آسفالت و خاکی در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شده اما ۱۶۰ کیلومتر دیگر باید راه ایجاد شود تا تمامی روستاهای استان از نعمت راه برخوردار شوند.

وی از آسفالت ۴۵ درصد محورهای ارتباطی روستایی کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و بیان داشت: مابقی راه‌های روستایی استان خاکی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که محور سوق - دهدشت از محورهای حادثه خیز استان است و اکنون پروژه آن تعطیل است؟، تصریح کرد: سه بار این پروژه را برای مناقصه گذاشتیم و پیمانکاری حاضر به پذیرش آن نشد.

جهانگیری گفت: یکی از پیمانکاران که بچه‌‌‌ همان منطقه هم است، اخیرا این پروژه را شروع کرده و باید منتظر بمانیم که آیا می‌تواند این پروژه را به سرانجام برساند یا خیر.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز