خبرگزاری کار ایران

نماینده نوشهر و چالوس در مجلس:

بنیاد مستضعفان مردم را ناامید کرده بود

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۶۲۵

ریب به ۱۰۰ روستا حاشیه جاده چالوس در روزهای آخر هفته امکان دسترسی به جاده را ندارند چرا که جاده یک طرفه است و چه افرادی که به دلیل عدم دسترسی ضروری به بیمارستان و اورژانس در طول مدتی که جاده یک طرفه است جان خود را از دست داده اند.

نماینده نوشهر و چالوس در بازدید از قطعه یک آزادراه تهران - شمال با بیان اینکه مطالعات آزادراه تهران - شمال به سال ۱۳۵۲ برمی‌گردد گفت: قبل از انقلاب ترافیک این مسیر پیش‌بینی شده بود و مشخص بود که مسیر جاده چالوس نمی‌تواند پاسخگوی این نیاز و چنین ظرفیتی باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمدی‌ لاشکی با بیان اینکه در ساخت این آزادراه تنها بحثترافیک مطرح نیست گفت: هر چند ترافیک جاده چالوس رکورد ۲۱ ساعته را زده است اما تنها ترافیک دلیل ساخت آزادراه تهران - شمال نیست. چیزی که از ترافیک مهمتر است ایمنی است.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه از سال ۱۳۱۶ تا به امروز در جاده قدیم چالوس هیچ اتفاقی نیفتاده است گفت: تنها مسافران ایرانی در این مسیر تردد نمی کنند در همین یک سال گذشته حجم قابل توجهی از مسافران بحرینی کویتی عراقی عمانی در این جاده تردد داشتند و می توان گفت نیمی از مسافران فرودگاه رامسر مسافران خارجی هستند که علاقه زیادی به سفر جاده‌ای از چالوس به تهران دارند.

احمدی‌ با بیان اینکه بنیاد مستضعفان در ۱۸ سال گذشته مردم را از ساخت این ازادراه ناامید کرده بود گفت: معتقدم حضور آقای سعیدی کیا که خودشان از وزرای سابق راه و ترابری بودند و همچنین اراده دولت تدبیر و امید باعثتسریع در ساخت این آزادراه و مایه آرامش مردم خواهد شد.

نماینده مردم چالوس و نوشهر با اشاره به حقی که از مردم ساکن در مسیر جاده چالوس ضایع می شود گفت: قریب به ۱۰۰ روستا حاشیه جاده چالوس در روزهای آخر هفته امکان دسترسی به جاده را ندارند چرا که جاده یک طرفه است و چه افرادی که به دلیل عدم دسترسی ضروری به بیمارستان و اورژانس در طول مدتی که جاده یک طرفه است جان خود را از دست داده اند.

این نماینده کاشان تاکید کرد: اگر قطعات دو و سه از پروژه حذف شوند آزادراه تهران - شمال به قیفی در دو طرف تهران و چالوس تبدیل می شود. از طرف دیگر تعریض جاده چالوس در مقاطعی که بسیار باریک است امکان‌پذیر نیست و جاده در نهایت بسته می شود.
وی همچنین با اشاره به مسیر هراز به فیروزکوه گفت: دولت اقدامات بسیار قابل توجهی برای ساخت محور هراز - فیروزکوه انجام داده است که قابل تقدیر است اما این مسیر هیچ ارتباطی به حل ترافیک جاده چالوس ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز