خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

تداوم بارش ها در برخی مناطق / دمای هوا کاهش می یابد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۵۴۰

بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد با وجود سامانه بارشی در نیمه غربی، نواحی مرکزی، دامنه های جنوبی البرز، جنوب و سواحل دریای خزر، شرق، وبتدریج شمال شرق کشور ابرناکی، بارش باران، وزش باد و در مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می شود.

سازمان نقشه هواشناسی کشور اعلام کرد: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد با وجود سامانه بارشی در نیمه غربی، نواحی مرکزی، دامنه های جنوبی البرز، جنوب و سواحل دریای خزر، شرق، وبتدریج شمال شرق کشور ابرناکی، بارش باران، وزش باد و در مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می شود.

به گزارش ایلنا، سازمان هواشناسی تصریح کرده است که شدت بارش دراستان های واقع در دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس بیشتر خواهد بود و از اواخر وقت روز جاری در نیمه غربی کشور بارش قطع و از مقدار ابرها کاسته می شود.

همچنین از روز چهارشنبه در نواحی مرکزی، شمال شرق، شرق، سواحل دریای خزر و بخش هایی از جنوب کشور بارش ها ادامه خواهد داشت و بتدریج تا اواخر وقت همان روز سامانه بارشی از مرزهای شرقی کشور خارج می شود.

سازمان هواشناسی همچنین اعلام کرده است: از روز پنج شنبه این هفته در شمال غرب و برخی مناطق غرب و سپس در روز جمعه علاوه بر آن در سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش باران و برف دور از انتظار نیست و از امروز دریای خزر و خلیج فارس مواجی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز