خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تامین و نگهداری تجهیزات سازمان بنادر در گفت و گو با ایلنا:

سازمان بنادر به سرمایه گذاران تسهیلات یارانه ای اختصاص می دهد

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۱۵۲

با بومی سازی و تولید انواع شناور در داخل کشور هم توانستیم مشکلات ناشی از تحریم ها را تا حدودی برطرف کنیم و هم اینکه از بخش خصوصی حمایت کنیم.


مدیر کل تامین و نگهداری تجهیزات سازمان بنادر با اشاره به تامین تجهیزات بنادر در شرایط تحریم، گفت: در یک دهه گذشته تلاش سازمان بنادر بر این بوده که شناورهای ناوگان تجاری و مسافری در داخل کشور و توسط بخش خصوصی تولید شود اما این همه نیاز را نمی تواند تامین کند از طرفی هم تحریم پروسه ورود تجهیزات را طولانی می کند.

عبدالکریم رزازان در گفت و گو با ایلنا با بیان اینکه با بومی سازی تحریم ها را دور زدیم، ادامه داد: با بومی سازی و تولید انواع شناور در داخل کشور هم توانستیم مشکلات ناشی از تحریم ها را تا حدودی برطرف کنیم و هم اینکه از بخش خصوصی حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی سرمایه گذاری سنگینی را در بخش تامین تجهیزات بنادر انجام داده است، اظهار کرد: اخیرا سازمان بنادر سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی برای تامین تجهیزات بنادر انجام داده است.

رزاران با اشاره به جزییات سرمایه گذاری سازمان بنادر در بحثتامین تجهیزات، ادامه داد: سازمان بنادر در آینده نزیدک سرمایه گذاری ۵۰ میلیون یورویی را برای تامین تجهیزات فاز دوم بندر چابهار انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: همچنین سرمایه گذاری ۲۰۷ میلیون دلاری برای تامین تجهیزات بندر شهید رجایی در دستور کار سازمان بنادر و دریانوردی قرار گرفته است که قطعا تا پایان سال جاری این حجم از سرمایه گذاری ها در بنادر مذکور نهایی خواهد شد.

مدیر کل تامین و نگهداری تجهیزات سازمان بنادر با اشاره به اختصاص تسهیلات به بخش خصوصی برای تولید ناوگان تجاری و مسافری، تاکید کرد: سازمان از وجوه اداره شده رقمی را برای برای ارائه تسهیلات یارانه ای به بخش خصوصی و تعاونی ها در نظر گرفته است که با این تسهیلات سازمان، ۴ هزار صندلی استاندارد به ناوگان اضافه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز