خبرگزاری کار ایران

معاون نظارت راهبردی رییس جمهوری:

عمده مشکل تردد خودروها و مسافران بندر پهل بندرخمیر به لافت قشم نبود پل است

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۵۱۷

اکنون عمده مشکل در زمینه تردد خودروها و مسافران از(بندر پهل بندرخمیر به لافت قشم) به دلیل نبود پل است.

معاون نظارت راهبردی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری گفت: با بهره برداری از پل خلیج فارس مشکل ترافیک مسافر در بندرعباس برطرف می شود.

به گزارش ایلنا، غلامرضا شافعی درحاشیه بازدید از پروژه ساخت پل خلیج فارس در بندرعباس افزود: اکنون عمده مشکل در زمینه تردد خودروها و مسافران از(بندر پهل بندرخمیر به لافت قشم) به دلیل نبود پل است.

وی با اشاره به ظرفیت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در کشور، اضافه کرد: باید از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه سواحل و احداثبزرگراه ها استفاده شود.

معاون برنامه ریزی استانداری هرمزگان نیز در این بازدید، گفت: در ایام نوروزامسال ۹ میلیون مسافر از بندر پهل به شهرستان قشم تردد کردند که به همین دلیل صف طویلی در این بندر تشکیل شده بود.

«صالح دریانورد» افزود: لازم است همزمان با ساخت پل حلقه های دیگر آن همچون جاده دسترسی بندر پهل نیز متناسب سازی شود.

شافعی معاون نظارت راهبردی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور صبح امروز دوشنبه برای بازدید از پروژه های عمرانی هرمزگان وارد بندرعباس شد. بازدید از پروژه پل خلیج فارس، منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی، بازدید از مراحل دوم و سوم منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی و نمایشگاه صنایع دستی و همچنین بازدید از پروژه های سه راهی میناب - رودان و نوسازی خط اول انتقال آب میناب - بندرعباس، سد شمیل و نیان و سیستم فاضلاب شهر بندرعباس از برنامه های سفر دو روزه ایشان به بندرعباس می باشد. بندر خمیر در ۷۰کیلومتری غرب بندرعباس واقع شده وکار ساخت پل خلیج فارس ازسه سال پیش بر روی آبراه بین بندر پل بندرخمیر(پهل) ولافت قشم بطول یک هزارو ۸۰۰مترآغاز شده که پیشرفت آن کند بوده است. دراین مدت دولت ۱۸۰میلیون یورو برای ساخت پل خلیج فارس هزینه کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز