خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی:

ساخت یک میلیون و ۶۵۰ هزار واحد مسکن مهر به اتمام رسیده است

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۷۳۵

از آغاز اجرای طرح مسکن مهر تاکنون، برای دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر قرارداد منعقد شده و دو میلیون واحد مرحله سفت کاری خود را به پایان رسانده اند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: بخش عمده واحدهای مسکونی در قالب مسکن مهر تا سال ۹۴ به اتمام می رسند.

به گزارش ایلنا، احمد اصغری مهر آبادی شب گذشته در حاشیه شورای تامین مسکن استان همدان در جمع خبرنگاران افزود: سیاست دولت بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهوری و مسوولان ارشد حوزه تامین مسکن، تکمیل طرح های مسکن مهر و تحویل آنها به متقاضیان است.

وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید برای آن بخش جزئی از واحدهای مسکن مهر که دارای مشکلاتی هستند طرح های مختلفی را در دست بررسی دارد که به زودی اعلام می شوند.

اصغری مهر آبادی ابراز کرد: از آغاز اجرای طرح مسکن مهر تاکنون، برای دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر قرارداد منعقد شده و دو میلیون واحد مرحله سفت کاری خود را به پایان رسانده اند.

وی با اشاره به اینکه کار ساخت یک میلیون و ۶۵۰ هزار واحد مسکونی مهر به اتمام رسیده است، ادامه داد: یک میلیون و ۲۲۰هزار واحد مسکن مهر تاکنون به متقاضیان تحویل داده شده است و ۱۱۴ هزار واحد آماده واگذاری هستند.

اصغری مهر آبادی خاطر نشان کرد: ما بقی واحدهای مسکن مهر نیز در حدود ۴۰۰ هزار واحد در انتظار برخورداری از خدمات زیر بنایی و تحویل به متقاضیان تا سال ۹۴ هستند.

وی با تاکید بر اینکه دولت تا حد امکان در زمینه تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی مهر به مردم کمک ها و حمایت های لازم را انجام داده است افزود: دولت علاوه بر اینکه بابت زمین های این طرح پولی از متقاضیان دریافت نکرده، تسهیلات ارزان قیمت با سود چهار و هفت درصد را نیز در اختیار متقاضیان قرار داده است.

اصغری مهر آبادی گفت: از بانک ها خواسته شده که اقساط تسهیلات این بخش را به صورت پلکانی محاسبه و دریافت کنند.

وی متذکر شد: طرح های مسکن مهری که قبل از سال ۸۹ آغاز به کار کرده اند، سود دوران مشارکت آنها برابر با مصوبه دولت ۱۲ درصد محاسبه می شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: همچنین تسهیلات طرح های مسکن مهری که بعد از سال ۸۹ به مرحله اجرا در آمده اند و فروش اقساطی با نرخ چهار درصد محاسبه می شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز