خبرگزاری کار ایران

یک منبع آگاه در گفتگو با ایلنا:

مرگ یک راننده ایرانی در مرز ترکیه به دلیل گاز گرفتگی / تجمع رانندگان کامیون در مقابل اداره حمل و نقل مرز بازرگان

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۷۹۲

شرایط جوی در نقطه صفر مرزی بسیار نامناسب است و رانندگان مجبورند در کامیون‌های خود از سیستم گرمایشی مانند پیک‌نیک استفاده کنند چرا که ترافیک بسیار طولانی شده و تحمل سرما برای رانندگان بسیار سخت است.

ظهر امروز تعدادی از رانندگان کامیون ایرانی در مقابل اداره حمل و نقل و پایانه مرز بازرگان تجمع کردند.

طبق گفته یک منبع آگاه به ایلنا، عدم پاسخگویی مدیر مسئول اداره حمل و نقل و پایانه بازرگان به اعتراض کنندگان باعثدرگیری بین رانندگان معترض و مسئولان اداره حمل و نقل و پایانه مرز بازرگان شد و در نهایت با دخالت نیروی انتظامی رانندگان معترض به پاسگاه منطقه منتقل شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعدادی از رانندگان کامیون در پاسگاه منطقه هستند، گفت: گفته می‌شود با رضایت دو طرف مشکل برطرف شده است.

این منبع آگاه با تاکید بر اینکه اختلافات بین مقامات مسئول ایران و ترکیه در مرز بازرگان باعثشده است ۲ هزار و ۵۰۰ کامیون در این مرز در ترافیک باشند، تاکید کرد: در حال حاضر فضای امنیتی در مرز بازرگان حاکم شده است و ترافیک کامیون‌های ایرانی و ترکیه برای عبور از مرز به ۲۰کیلومتر می‌رسد.

وی همچنین از مرگ یک راننده ایرانی در مرز ترکیه خبر داد و گفت: متاسفانه روز گذشته یکی از رانندگان کامیون ایرانی در خودروی خود دچار گازگرفتگی شد و جان خود را از دست داد.

این منبع آگاه تاکید کرد: شرایط جوی در نقطه صفر مرزی بسیار نامناسب است و رانندگان مجبورند در کامیون‌های خود از سیستم گرمایشی مانند پیک‌نیک استفاده کنند چرا که ترافیک بسیار طولانی شده و تحمل سرما برای رانندگان بسیار سخت است.
وی تاکید کرد: خواسته فعالان بخش خصوصی در حوزه ترانزیت و رانندگان کامیون این است که هر چه سریع‌تر مسئولان وزارت راه و سازمان حمل ونقل و پایانه‌های دو کشور و مسئولان وزارت امور خارجه به صورت فوری وارد مذاکره شوند تا نسبت به حل مشکل حقوق کامیون های پشت مرز دو کشور به یک راه حل مناسب برسند و با وصول این توافق اجازه دهند کامیون ها طبق روال گذشته تردد کنند تا پس از توافق نهایی بین دو کشور دستور لازم به شرکت‌های حمل ونقلی ابلاغ شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز