خبرگزاری کار ایران

نماینده نمایشگاه «SEBIT» آلمان در حاشیه بازدید از الکامپ

تفاوت محسوسی در تکنولوژی ایران و کشورهای پیشرفته نمی‌بینم

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۰۸۶

چالش‌های تعدد جمعیتی که ایران با آن روبروست نمی‌تواند مانعی برای پیشرفت تکنولوژی ارتباطات در این کشور باشد در حالی که تأمین نیازهای این تعداد از جمعیت در عرصه ارتباطات کار دشواری است.

بندیکت فان دِن وولدنبرگ «Benedikt Van Den Woldenberg» نماینده شرکت نوموف «NUMOV» آلمان در حاشیه بازدید از الکامپ درباره پیشرفت‌های ایران در صنعت الکترونیک و تجارت الکترونیک گفت: تفاوت محسوسی در تکنولوژی ایران و کشورهای پیشرفته نمی‌بینم.


به گزارش ایلنا، بندیکت فان دِن وولدنبرگ که برای نمایشگاه الکامپ به ایران آمده است؛ درباره این نمایشگاه و ویژگی‌های حایز اهمیت آن گفت: حضور نسل جوان در این نمایشگاه برای من بسیار جذاب و جالب توجه بود.


وی افزود: جوانان با اشتیاق بی حدی اطلاعات می‌گیرند و درباره جزئیات بحثمی‌کنند. این علاقه و اشتیاق جوانان برای من بسیار جالب و جذاب است. این نمایشگاه یک نمایشگاه «Be to Beuseness» است. به عنوان مثال من در یکی از غرفه‌ها سامانه‌ای دیدم که یک فناوری جدید است و می‌تواند نشان دهد نزدیک‌ترین کافی‌شاپ کجاست؛ و یا نزدیک‌ترین رستوران کجاست. چنین فناوری نشانه گسترش پیشرفت ایران در فن‌آوری است.


وی درباره بازدیدش از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز گفت: بامعاون وزیرارتباطات درباره پروژه های گسترش ارتباطات ایران صحبت کردیم. گزارشی که ارائه شد بسیار جالب توجه بود و ما نکات جالبی را متوجه شدیم.


نماینده شرکت نوموف افزود: چالش‌های تعدد جمعیتی که ایران با آن روبروست نمی‌تواند مانعی برای پیشرفت تکنولوژی ارتباطات در این کشور باشد در حالی که تأمین نیازهای این تعداد از جمعیت در عرصه ارتباطات کار دشواری است. پروسه‌های دشواری در ایران به خوبی پیشرفت کرده و جلو می‌رود و زیادی جمعیت نمی‌تواند مانعی بر سر این راه باشد.


این مدیر آلمانی در پاسخ به این سوال که ایران با کشورهای پیشرفته چه فاصله ای در صنعت فناوری رتباطات دارد؛ توضیح داد: محصولات و تبلیغات در آلمان مثل ایران است و تفاوتی در تکنولوژی ایران با تکنولوژی آلمان نمی‌بینم. همانطور که گفتم دیدن این همه جوان در یک نمایشگاه بزرگ‌ترین تفاوت است و برای ما بسیار جالب است. اپلیکیشن در آلمان مثل ایران است. اما استفاده جوان ها و رغبت آن‌ها به رسانه بیشتر از آلمان است.


وی ادامه داد: در یکی از غرفه‌ها یک تکنولوژی جدید QIوجود داشت که سیستمی برای متن و عکس بود که اطلاعات بیشتری می‌توان از طریق اسکن آن بدست آورد. من تا کنون چنین چیزی ندیده بودم و برایم تازگی داشت و چیزی فراتر از تکنولوژی بود که می‌شناختم.


بندیکت فان دِن وولدنبرگ درپایانتاکیدکرد: طبیعتاایرانقابلیت‌هایبسیارزیادیدرعرصهارتباطاتدارد.

اماموضوعتحریمهاسببمی‌شودکهبسیاریاز شرکت‌ها که می‌توانند در این نمایشگاه باشند به سبب ارتباطات سیاسی و تحریم ها امکان حضور ندارند و امیدواریم با بهبود شرایط سیاسی تمام شرکت‌ها بتوانند در این نمایشگاه حضور پیدا کنند و محصولات و صنایع خود را در ایران عرضه کنند. به یقین در صورت رسیدن به توافقات هسته‌ای در سطح بین‌المللی می‌توانند در ارتباط با شرکت‌های خارجیقرارگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز