خبرگزاری کار ایران

امشب با حضور وزیر راه و شهرسازی در هتل هما انجام می‌شود؛

امضای قرارداد جذب ۲۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه بخش خصوصی در بنادر

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۹۷۴

امشب با حضور وزیر راه و شهرسازی، قرارداد جذب ۲۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ۱۴ شرکت بخش خصوصی با سازمان بنادر و دریانوردی امضا می‌شود.

امشب در مراسمی به مناسبت روز ملی حمل‌ونقل در هتل هما با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیر عامل سازمان بنادر، استانداران ۵ استان ساحلی کشور، نمایندگان مجلس قرارداد سرمایه‌گذاری ۱۴ شرکت بخش خصوصی در بنادر کشور امضا می‌شود.

به گزارش ایلنا، معاون وزیر راه و شرهسازی پیش‌تر با بیان این‌که در ۱۰ سال گذشته در بنادر کشور به قیمت دفتری ۲۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است به تسنیم گفته بود: پیش‌بینی می‌کنیم امسال در بنادر ۱۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گیرد.

محمد سعیدنژاد با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای توسعه بنادر کشور اظهار کرد: تا پایان سال گذشته در بنادر ایران به قیمت دفتری ۲۵۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری انجام شده است.

وی ادامه داد: قیمت دفتری به این معناست که اگر بخواهیم قیمت روز سرمایه‌گذاری را محاسبه کنیم باید ۲۵۰۰ میلیارد تومان را در عدد ۴ ضرب کنیم چراکه این میزان سرمایه‌گذاری با نرخ پایین ارز صورت گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۰۰ میلیارد تومان در بنادر سرمایه‌گذاری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز