خبرگزاری کار ایران

از سوی شرکت عقاب افشان انجام شد؛

قدردانی از رانندگان برتر / لوح تقدیر صادرات نمونه برای عقاب افشان

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۴۲۱

۲۵ درصد از تصادفات، ناشی از سرعت زیاد است. پس یک راننده خوب، با سرعت مطمئنه می‌تواند جان مسافرین خود را حفظ کند.

شرکت تولیدی و صنعتی «عقاب افشان» از چهار مالک و راننده اتوبوس‌های اسکانیای این شرکت تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم که به بهانه روز ملی «حمل و نقل» برگزار شد از ۴ نفر از مالکان و رانندگان اتوبوس‌های اسکانیا به نام‌های نرگس اسد‌پور(راننده اتوبوس)، محمود جُدیر(مالک اتوبوس)، مسعود شکاری(راننده و مالک اتوبوس) و سید محمود علیزاده(مالک اتوبوس) قدردانی کرد.

هادی اکبری راد، رئیس هیات مدیره شرکت عقاب افشان در این مراسم، گفت: تصمیم گرفتیم از کسانی که سال‌ها در این حرفه زحمت کشیدند قدردانی کنیم. بویژه از سرکار خانم «نرگس اسد‌پور» که در حوزه مسافربر خوب درخشیده است به طوری که مسافران صبر می‌کنند تا بتوانند با اتوبوس وی سفر کنند. البته ما رانندگان مرد خوبی هم داریم که از همه آنان برای زحماتی که متحمل می‌شوند تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به تحریم‌ها و مشکلاتی که شرکت عقاب افشان برای تهیه قطعات و لوازم مورد نظر اتوبوس‌های اسکانیا متحمل می‌شود ادامه داد: اگر چه کشور ما سال‌ها در تحریم است و ورود کالا‌ها و قطعات مورد نظر اتوبوس‌های اسکانیا به داخل کشور با سختی انجام می‌شود اما ما امسال موفق شدیم لوح تقدیر صادرات نمونه کشور را از آن خودمان بکنیم. شرکت عقاب افشان با راهکارهایی که اندیشیده، هرگز اجازه نداده که اتوبوس‌های اسکانیای مزه تلخ کمبود قطعات را بچشند چرا که ما با سختی کار کردیم و هیچگاه نیز از سختی‌ها نهراسیدیم.

هادی اکبری راد تصریح کرد: با توجه به تعداد زیاد اتوبوس اسکانیا که در کشور وجود دارد ما به گونه‌ای عمل کردیم که حتی یک اتوبوس اسکانیا هم بدون قطعه نماند. همکاران ما با وجود همه دشواری‌ها و بویژه تحریم‌ها، همیشه سعی کردند خدمات پس از فروش اتوبوس‌های اسکانیا را به نحو احسن انجام دهند تا رانندگان در تامین قطعات دچار مشکل و معطلی نشوند.

رئیس هیات مدیره شرکت عقاب افشان با بیان اینکه نباید همیشه به فکر درآمد بود بلکه رضایت مالکان، رانندگان و همچنین رضایت مردم برای ما از اهمیت مهمی برخوردار است یادآور شد: ما اتوبوس‌های اسکانیا را همچون بچه‌های خودمان می‌دانیم و برای سرپا ماندن آنان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد. بنده معتقدم بازنشستگی در کار ما وجود ندارد؛ تا زمانی هم که زنده و سلامت هستیم باید به کار خود ادامه دهیم چرا که ما مسلمانیم و کار کردن را عبادت می‌دانیم.

برن استینگل «Bernt steinnagel» مسئول واحد آکادمیک آموزش اسکانیا که از سوئد در این مراسم حضور داشت طی سخنان کوتاهی اظهار داشت: یک راننده مثل یک خلبان می‌ماند که وظیفه او سلامت جان مسافرین است. مسافرین هنگامی که با راننده‌ای سفر می‌کنند باید احساس امنیت و راحتی داشته باشد و اگر مسافری از رانندگی، راننده‌ای احساس راحتی کند مطمئن باشید که دوباره با او همسفر خواهد شد و رانندگان با رعایت قوانین و تکنیک رانندگی می‌توانند به چنین جایگاهی نایل شوند.

وی افزود: ۲۵ درصد از تصادفات، ناشی از سرعت زیاد است. پس یک راننده خوب، با سرعت مطمئنه می‌تواند جان مسافرین خود را حفظ کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز