خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه:

یک هزار و ۴۱۳ تیم راهداری در سطح جاده ها مشغول فعالیت هستند

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۶۳۷

امسال یک هزار و ۴۱۳ تیم راهداری در سطح جاده های کشور مشغول به فعالیت و ارایه خدمات هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی، ارزش راه های کشور را ۲۰۰ هزار میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: راه ها سرمایه های ملی کشور هستند و باید از آنها به خوبی نگهداری کرد.

به گزارش ایلنا، سید سعید سیدعلایی در دیدار با استاندار قزوین، نگهداری و مراقبت از راه ها را یک اقدام ضروری و با اهمیت خواند و افزود: اگر در حوزه نگهداری راه ها غیرفعال باشیم، راه های موجود کشور ظرف پنج سال از بین می روند.

وی در ادامه به فعالیت های وزارت راه و شهرسازی در حوزه راهداری اشاره کرد و گفت: امسال یک هزار و ۴۱۳ تیم راهداری در سطح جاده های کشور مشغول به فعالیت و ارایه خدمات هستند.

سیدعلایی با اشاره به افزایش بکارگیری راهداران در سطح راه های کشور نسبت به پارسال گفت: امسال تعداد راهداران از ۱۲ هزار در سال گذشته به ۱۵ هزار نفر افزایش یافته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به وجود ۶۰۳ نقطه حادثه خیز در راه های کشور گفت: با موافقت دولت ۲۰۰ میلیارد تومان به منظور تقویت راهداری به وزارت راه و شهرسازی اختصاص می یابد.

سیدعلایی همچنین با اشاره به حجم بالای فعالیت ها و خدمات در وزارت راه و شهرسازی، اظهار کرد: این وزارتخانه با داشتن ۱۴ سازمان و زیرمجموعه از بزرگترین وزارتخانه های کشور به شمار می رود و خدمات آن نقش مهمی در توسعه کشور و ارتقای رفاه حال مردم دارد.

وی از راه و شهرسازی به عنوان دو مقوله مهم که به رشد و توسعه کشور ارتباط زیادی دارند، یاد کرد و گفت: امیدواریم با همراهی و تعامل مدیران اجرایی در حوزه های مختلف، در انجام ماموریت های خود و ارایه خدمات به مردم موفق باشیم.

استاندار قزوین نیز در این دیدار به تقویت فرهنگ آموزش در حوزه راهداری تاکید کرد و گفت: بدون توجه به آموزش و فرهنگ سازی نمی توانیم از هیچ مجموعه و زیرساختی از جمله راه ها به خوبی مراقبت و آنها را حفظ کنیم.

مرتضی روزبه از راه و شهرسازی به عنوان دو حوزه بسیار مهم یاد کرد و گفت: مدیریت مناسب در این حوزه نیازمند داشتن تعامل و ارتباط قوی با سایر حوزه های اجرایی است.

استاندار قزوین کارهای اجرایی را چند ضلعی خواند و گفت: هیچ فعالیتی را نمی توان یافت که از ابتدا تا انتها مربوط به یک حوزه یا دستگاه خاص باشد بنابراین هر مدیری که از تعامل مناسبی با سایر حوزه های اجرایی برخوردار باشد، در پیشبرد اهداف خود موفق تر است.

وی در ادامه با اشاره به حل مشکل زمین های اوقافی شهر الوند شهرستان البرز قزوین با همکاری و تعامل مدیران اجرایی گفت: اگر روحیه تعامل و همکاری در بین مدیران اجرایی وجود نداشت، شاهد حل این مشکل نبودیم کما این که در برخی نقاط این استان همچنان مشکل زمین های وقفی به خاطر کمبود این روحیه در مدیران وجود دارد.

روزبه ادغام دو بخش راه و شهرسازی در یک وزارتخانه در دولت گذشته را اقدام مناسبی ندانست و گفت: راه و شهرسازی دو حوزه وسیع و پرکار و هر کدام در حد یک وزارتخانه بزرگ هستند و با این حال در شرایط موجود مدیران این حوزه برای پیشبرد کارها و ماموریت های خود باید تعامل پررنگی را با سایر دستگاه ها و نهادهای اجرایی برقرار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز