خبرگزاری کار ایران

مدیرکل توسعه و بهسازی فرودگاه های کشور عنوان کرد؛

استفاده از دانش مشاوران خارجی برای اجرای پروژه های فرودگاهی

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۴۱۶

برای ساخت و اجرای تمام پروژه های فرودگاهی از پیمانکاران بخش خصوصی کشورمان استفاده می شود.

مدیرکل توسعه و بهسازی فرودگاه های کشور از استفاده از دانش مشاوران خارجی در کنار دانش متخصصان و مشاوران داخلی برای اجرای هرچه بهتر پروژه های فرودگاهی در سطح کشور خبرداد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه های کشور، حشمت الله قربانی اظهار داشت: برای ساخت و اجرای تمام پروژه های فرودگاهی از پیمانکاران بخش خصوصی کشورمان استفاده می شود.

وی افزود: در حوزه مشاوره نیز حدود ۹۰ درصد از توان مشاوران بخش خصوصی کشورمان در کارهای مطالعاتی، طراحی و نظارت استفاده می شود که با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی بر استفاده از دانش فنی مشاوران خارجی، به تازگی برای استفاده از مشاوره این افراد اقداماتی صورت گرفته است که از جمله آنها می توان به مشاوره در خصوص طرح های فرودگاهی اصفهان و کرمان اشاره کرد.

وی بر رعایت دقیق استانداردها در ساخت و سازهای فرودگاهی تاکید کرد و گفت: با توجه به تعداد بسیار محدود پیمانکاران و مشاوران خصوصی کشورمان در حیطه فرودگاهی، ضرورت دارد مسئولان فنی و اجرایی کشور در این خصوص فکر اساسی بکنند تا کمیت و کیفیت عملکرد مشاوران و پیمانکاران داخلی ارتقا یابد.

قربانی با اشاره به شرح وظایف اداره کل بهسازی و توسعه فرودگاه های کشور و همچنین برنامه های راهبردی این اداره کل یادآور شد: اگرچه باید تکمیل پروژه های جاری در اولویت قرار بگیرد، اما در ساخت و سازها نباید کیفیت اجرای پروژه ها فدای سرعت و هزینه شود.

مدیرکل توسعه و بهسازی فرودگاه های کشور بر ضرورت استفاده از سیستم مدیریت کنترل پروژه ها در شبکه فرودگاهی کشور تاکید کرد و گفت: با استفاده از این سیستم ها پروژه ها فرودگاهی به موقع و با اعتباری مناسب به پایان می رسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز