خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

مهارت آموزی در راستای جلوگیری از آسیب های اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۵۸۰

فارغ‌التحصیلان این مرکز مهارت‌هایی همچون نصب وتعمیر ماشین لباسشویی، کولر، یخچال، محصولات صوتی و تصویری، ‌موبایل، لپ تاپ، تبلت را ‌آموزش می‌بینند وبرای ورود به بازار کار آماده خواهند شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مرکز آموزشی فنی و مهندسی سامسونگ یکی از مراکز فنی و حرفه‌ای برای آموزش ۵۰۰ نوجوان است که با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای استان تهران راه اندازی شده است، هدف از ساخت این مرکز آماده سازی نوجوانان برای ورود به بازار کار و خلق فرصت‌های شغلی متناسب با استعداد آن‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالرضاعزیزی در مراسم افتتاحیه نخستین مرکز آموزشی فنی و مهندسی سامسونگ که با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای استان تهران راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: فارغ‌التحصیلان این مرکز مهارت‌هایی همچون نصب وتعمیر ماشین لباسشویی، کولر، یخچال، محصولات صوتی و تصویری، ‌موبایل، لپ تاپ، تبلت را ‌آموزش می‌بینند وبرای ورود به بازار کار آماده خواهند شد.
وی افزود: با ارتباطات و برقراری روابط در کشورهای دیگر می‌توان تبادل فرهنگی بسیاری را شاهد بود.

عزیزی تصریح کرد: با توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و کودکان کار و معلولین از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به روابط رو به گسترش دو کشور ایران و کره جنوبی افزود: امیدواریم که این اقدام بین‌ دو کشور آخرین همکاری نباشد و این شبکه آموزشی در شهرهای دیگر نیز راه‌اندازی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز