خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان در جلسه فرمانداران:

عزم دولت در استان‌ها برای مبارزه با فسادجزم شده است

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۰۷۲

دولت عزم خود را برای مبارزه با زمین خواری، فساد اداری، تغییرکاربری و ساخت و سازهای غیر مجاز جزم کرده است همه باید در راستای تحقق این هدف کمک کنند.

استاندار اصفهان گفت: فرمانداران باید بدون توجه به گرایش سیاسی خود و با هدف شفاف سازی، هم افزایی و ایجاد نشاط اجتماعی با تمامی جریان های سیاسی تعامل سازنده داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور امروز در گردهمایی فرمانداران استان با اشاره به برگزاری جلسه ی اخیرهم اندیشی مدیران ارشد دولت با حضور رئیس جمهوری گفت: در این جلسه مسائل مربوط به زمین خواری، فساد اداری، تغییرکاربری و ساخت و سازهای غیر مجاز مورد توجه قرار گرفت و دولت عزم خودرا برای مقابله با این مسائل جزم کرده است.

وی افزود: با توجه به تاکیدات اخیر مقام معظم رهبری و دستور وی‍ژه ی رئیس جمهور در این خصوص، مسئولیت ها چندبرابر می شود و فرمانداران باید در خصوص فعالیت ادارات و بالاخص اداراتی که ارزش افزوده می دهند حساس باشند.

وی با تاکید براینکه فرمانداران باید زمین های واگذاری شده را بررسی کنند، گفت: تغییر کاربری‌ها، باید بررسی شود و فرمانداران باید با تشکیل ستاد شهرستانی، موارد را احصا و و با موارد غیر قانونی برخوردکنند.

زرگرپورافزود: فرمانداران باید از ظرفیت بالای رسانه ها برای شفاف سازی در خصوص مسائل استان استفاده کنند و ارتباط معقول خود را با رسانه ها و مطبوعات حفظ کنند.

وی بر لزوم آینده نگری در خصوص برخورد با حوادثتاکید کرد و افزود: باید فرمانداران تسلط کافی برضعف های موجود در منطقه ی خود و مناطق همجوار داشته باشد، تا در صورت وقوع حادثه ای بتوانند به خوبی مسائل را کنترل کنند.

زرگرپور به فعالتر شدن جریان های سیاسی به دلیل نزدیکتر شدن به ایام انتخابات اشاره کرد و افزود: فرمانداران باید ضمن آمادگی با تمام جریان های سیاسی شناسنامه دار ارتباط مستقیم داشته باشند.

وی افزود: فرمانداران درصورت درخواست جریان های سیاسی شناسنامه دار برای تشکیل شعبه در شهرستان ها، مدارک رادر قالب دستورالعمل تحویل گرفته و برای پیگیری به استان ارسال کنند.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه فرمانداران باید با هدف شفاف سازی، هم افزایی و ایجاد نشاط اجتماعی با جریان های سیاسی و ائمه ی جمعه و جماعات همکاری داشته باشند، تصریح کرد: فرمانداران باید بدون توجه به گرایش سیاسی خود با همه ی جریان ها تعامل سازنده داشته باشند.

مدیر ارشد استان در ادامه با اشاره به اینکه متاسفانه اطلاع رسانی از خدمات دولت به خوبی به مردم ارائه نمی شود، افزود: مردم باید از فعالیت های دولت، مدیران و فرمانداران اطلاع یابند و فرمانداران موظف هستند مسائل کلی کشور، استان و شهرستان ها را به مردم ارائه دهند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مدیرانی که سیاست های دولت را قبول ندارند نباید در راس کار قرار گیرند، افزود: اگر مجموعه ای هماهنگ نباشد؛ کارها به خوبی پیش نخواهد رفت و مدیران باید همگام با مطالبات مردم حرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز