خبرگزاری کار ایران

معاون تجاری شرکت ارتباطات ثابت ایران

اینترنت ۲۰ مگ در راه است

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۱۶۰

کارگزار: در حال حاضر مهمترین دغدغه محابرات ارائه اینترنت پر سرعت به مشترکان است و سعی ما بر این است که بتوانیم رضایت صد درصدی مشترکان را به دست آوریم.

معاون تجاری شرکت ارتباطات سیار اعلام کرد که بزودی طرح اینترنت ژر سرعن اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا٬ علی کارگزار روز شنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران در جمع خبرنگاران بابل گفت: طرح همکدسازی که به طور کامل انجام شد، صددرصد موفقیت آمیز بوده است.

وی اظهار داشت: در جهت ارتقاء سرویس های مخابرات برنامه های بسیار خوبی برای سال ۹۴ در دست اقدام است که به زودی اطلاع رسانی می شود.

کارگزار گفت در حال حاضر مهمترین دغدغه محابرات ارائه اینترنت پر سرعت به مشترکان است و سعی ما بر این است که بتوانیم رضایت صد درصدی مشترکان را به دست آوریم.

وی ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته، طرح اینترنت ۲۰ مگ در دست اقدام است که به زودی آغاز می شود.

کارگزار اظهارداشت: از ابتدای دولت تدبیر و امید هم اقدامات اساسی و برنامه گسترده ای برای اینترنت پرسرعت روستاها انجام گرفت و باید ارائه اینترنت پرسرعت در روستاها به صورت آن لاین انجام شود.

امروز شنبه طی حکمی از سوی کاظم ابراهیمی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، حسن قربانگلی گنجی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مخابرات مازندران منصوب و از زحمات بهروز بابجانی قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز