خبرگزاری کار ایران

همایش «دولت الکترونیک و شهروند الکترونیک - از ایده تا اجرا» در اصفهان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۵۰۳

در این همایش که همراستا با تصویبنامه دولت در خصوص توسعه ارائه خدمات الکترونیک در دستگاه‌های دولتی برگزار شد، ۲۵۰ نماینده از دستگاههای دولتی شامل استانداری، ادارات کل و… و همچنین شهرداری‌ها، دانشگاه‌ها و صنایع استان حضور داشتند.

همایش «دولت الکترونیک و شهروند الکترونیک - از ایده تا اجرا» توسط گروه مهندسی آی کن در روز سه شنبه ۲۳ دی ماه در هتل آسمان اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این همایش که همراستا با تصویب نامه دولت در خصوص توسعه ارائه خدمات الکترونیک در دستگاه‌های دولتی برگزار شد، ۲۵۰ نماینده از دستگاههای دولتی شامل استانداری، ادارات کل و… و همچنین شهرداری‌ها، دانشگاه‌ها و صنایع استان حضور داشتند.

در این همایش یزدان پناه، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات(فاوا) شهرداری اصفهان در خصوص لزوم بهره گیری از خدمات الکترونیک در دستگاه‌های دولتی و تاثیرات مثبت این رویکرد در جامعه سخنرانی کردند همچنین ایشان توضیحاتی را در خصوص خدمات آنلاین الکترونیکی شهرداری اصفهان به مخاطبان ارائه نمودند.

بررسی متدولوژی آی‌کَن و راهکار جدید در اجرای دولت الکترونیک، بررسی پتانسیل‌های موجود برای ارائه خدمات الکترونیک در دستگاه‌های دولتی، معرفی انواع مکانیزم‌های پیاده سازی آن و نیز بررسی نمونه موفق استان پیشتاز گلستان در این حوزه، نیز ارائه شد.

همچنین زیرساخت تولید نرم افزار مبتنی بر فرآیند(ICAN BPMS) و زیرساخت یکپارچه سازی نرم افزارهای سازمانی مورد بررسی قرار گرفت.

در این همایش ویرایش ۹ سازمان الکترونیک فرزین آی کن رونمایی شد. از ویژگی‌های بارز این ویرایش Cross Browser و Multi Device بودن آن می‌باشد.

همایش «دولت الکترونیک - از ایده تا اجرا» درتاریخ چهارم آذر ماه سال جاری در مرکز همایشهای برج میلاد تهران توسط گروه مهندسی آی کن برگزار شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز