خبرگزاری کار ایران

آغاز پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۹۰۴

متقاضیان خرید بلیت حتماً کارت ملی به همراه داشته باشند زیرا این سامانه با ثبت‌احوال مرتبط است و به محض ورود کد ملی تمام مشخصات فرد ثبت‌ می‌شود.

معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی از روزهای ۴ و۵ بهمن‌ماه از ساعت ۱۹ آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، راشدی معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی اظهار داشت: ۵۰ درصد پیش‌فروش‌ها به صورت اینترنتی انجام می‌شود که نسبت به نوروز ۹۳ سهمیه فروش اینترنتی افزایش نشان می‌دهد.

وی افزود: پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی از ۴ بهمن‌ماه از ساعت ۱۹ برای محورهای شمال، شمال غرب، مسیرهای منتهی به مشهد و آذربایجان آغاز می‌شود و ۵ بهمن برای محورهای جنوب و جنوب شرقی و ۶ بهمن قطارهای تهران - مشهد - خراسان نیز پیش‌فروش صورت می‌گیرد.

معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: از ساعت ۷ صبح روز یکشنبه ۵ بهمن تا ساعت ۱۲ همان روز مسیرهای شمال غرب به آذربایجان به صورت آنلاین از طریق دفاتر فروش بلیت پیش‌فروش می‌شود و روز دوشنبه برای محور جنوب و جنوب شرق و در همان ساعت ۷ صبح تا ۱۲ ظهر پیش‌فروش صورت می‌گیرد.

وی افزود: روز سه‌شنبه قطارهای تهران - مشهد - خراسان از طریق فروش آنلاین پیش‌فروش می‌شود.

راشدی با اشاره به این‌که پیش‌فروش بلیت برای روزهای ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین سال ۹۴ خواهد بود، افزود: متقاضیان خرید بلیت حتماً کارت ملی به همراه داشته باشند زیرا این سامانه با ثبت‌احوال مرتبط است و به محض ورود کد ملی تمام مشخصات فرد ثبت‌ می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز