خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان خبرداد:

ساخت سیلوی ۴۵ هزار تنی در بندر انزلی نهایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۲۶۳

بندر انزلی در امر صادرات کالای کشاورزی، نقش مهمی ایفا می‌کند.

مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان از نهایی شدن قرارداد ساخت سیلوی ۴۵ هزار تنی در بندر انزلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از انزلی، علی نعیمی با اشاره به نقش مهم بنادر در ارتباطات بینالمللی اظهار کرد:اقتصاد دریامحور، فرصتی برای دستیابی به اشتغال پایدار است.

وی اهمیت توجه به امر صادرات در بنادر را مهم دانست و نقشبندرانزلی در این زمینه را با اهمیت خواند و افزود:بندر انزلی در امر صادرات کالای کشاورزی نقش مهمی ایفا میکند.

مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان با بیان اینکه بندر انزلی ظرفیت جابهجایی حدود ۶ میلیون تن کالا در سال را دارد، تصریح کرد:عملی شدن سیاستهای کلی حمل و نقل مسافری دریاییاز اهداف بنادر و دریانوردی است.

وی مهمترین اهداف بنادر و دریانوردی استان رااعمال حاکمیت، نظارت و کنترل بر حمل و نقل مسافری دریایی عنوان کرد و افزود: این اعمال حاکمیت به منظور ارتقای سطح ایمنی رفاه، رضایتمندی و رعایت حقوق مسافران دریایی، جلب مشارکت و سرمایهگذاری در بندر انزلی مهم است.

نعیمی بندر انزلی را بزرگترین بندر شمال کشور خواند و نقش آن را در تجارت مهم دانست وافزایش ۱۷ پست اسکله در بندر انزلی را از برنامههای این بندر عنوان کرد و افزود: با ساخت پنج پست اسکله جدید تعداد اسکلههای بندر انزلی افزایش مییابد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان درباره احداثسیلوی۴۵هزار تنی تصریح کرد: مذاکرات اولیه در این زمینه انجام شد و موضوع برای نهایی شدن قرارداد در دست بررسی است.

وی ساخت دو موجشکن و توسعه محوطه انبارها را از دیگر برنامههای بنادر و دریانوردی گیلان در بندر انزلی ذکر کرد و از احداثبندر چمخاله با سرمایهگذاری بخشخصوصی خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز