خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

برنامه جدی دولت در راستای ایجاد شبکه ملی

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۲۶۸

هدف گذاری باید در جهت رسیدن به مدارس هوشمند باشد تا فرزندان به اطلاعات مفید دسترسی پیدا کنند و این اطلاعات مفید می‌تواند از طریق مرکز داده‌هایی که امروز افتتاح شد در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اگر بتوانیم مدارس کشور و معلمین را به استفاده از ابزارهای نوین تجهیز کنیم، اهداف مقدسی را تحقق بخشیده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود واعظی روز شنبه در مراسم امضاء تفاهم نامه توسعه همکاری‌های مشترک میان وزارتخانه‌های ارتباطات وفناوری اطلاعات و آموزش و پرورش، اظهار کرد: با راه اندازی مرکز داده‌ها در وزارت آموزش و پرورش و استفاده از آن نسلی که تحویل جامعه می‌شود، تحول در توسعه کشور را بوجود خواهد آورد.

وی افزود: این مرکز از تمام استانداردهای لازم برخوردار است و دولت یازدهم نیز یکی از اولویت‌هایش در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد شبکه ملی است که گامهای جدی در این زمینه برداشته شده است.

واعظی گفت: کشورهای اروپایی تاسیس مدارس هوشمند را پایه ریزی کرده‌اند و این بستر در کشور ما نیز آماده شده و وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات آمادگی دارد تا امکانات مالی، تجربی و فنی خود را در این مسیر در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد تا به اهداف مورد نظر برسد.

وی افزود: هدف گذاری باید در جهت رسیدن به مدارس هوشمند باشد تا فرزندان به اطلاعات مفید دسترسی پیدا کنند و این اطلاعات مفید می‌تواند از طریق مرکز داده‌هایی که امروز افتتاح شد در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

واعظی بیان داشت: نیازمند این هستیم که برنامه‌های مختلفی نوشته شود تا فرزندان در راستای اهداف خود از آن استفاده کنند و این تفاهم نامه به منظور رسیدن به این اهداف است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز