خبرگزاری کار ایران

فرماندار نظرآباد:

ادارات خدمات رسان در ایجاد زیرساخت‌های مسکن مهر نظرآباد کوتاهی نکنند

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۳۶۶

ادارات خدمات رسان در ایجاد زیر ساخت های لازم در بخش مسکن مهر نظرآباد کوتاهی نکنند، زیرا ساکنان این واحدها نیاز به امکانات دارند.

فرماندار نظرآباد گفت: ادارات خدمات رسان در ایجاد زیر ساخت‌های لازم در بخش مسکن مهر کوتاهی نکنند زیرا ساکنان این واحد‌ها نیاز به امکانات دارند.

به گزارش ایلنا در کرج، حجت اله صادقی با اعلام این خبر گفت: شرکت‌ها و اداراتی اعم از ادارات گاز، آب، برق، فاضلاب شهری، مخابرات، شهرداری، آموزش و غیره باید اولویت اول خود را خدمات رسانی به مسکن مهرو ساکنان آن قرار دهند.

فرماندار نظرآباد اظهار کرد: درحال حاضر ساکنان مسکن مهر با مشکلات زیادی روبرو هستند که رفع آن‌ها نیاز به پیگیری، برنامه ریزی و مشارکت همه جانبه دستگاه‌های خدمات رسان در شهرستان دارد.

وی به ساخت دو هزار و۸۸۰ واحدی مسکن مهر که عملیات اجرایی و آماده سازی آن‌ها بر عهده اداره بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی شهرستان است، اشاره کرد و افزود: علاوه بر تامین آب، برق، تلفن، گاز وفضای آموزشی می‌بایست مشکل نبود مراکز درمانی در محدوده مسکن مهر برطرف شود.

صادقی در ادامه گفت: ساکنان مسکن مهر از قشر کم درآمد جامعه هستند که توان پرداخت هزینه‌های سنگین ماهانه رفت و آمد فرزندان‌شان به مدارس یا مراکز فرهنگی داخل شهر نظرآباد را ندارند و مدیران دستگاه‌های اجرایی در ایجاد این زیر ساخت‌ها مسئول هستند و باید برای تکمیل زیر ساخت‌های مسکن مهر نظرآباد بکوشند.

فرماندر نظرآباد تاکید کرد: سرعت دادن به عملیات آماده سازی و تجهیز واحدهای مسکن مهر، حداقل به امکانات اولیه برای اسکان خانواده‌ها که بی‌صبرانه در انتظار واحدهای مسکونی خود هستند باید مورد توجه قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز