خبرگزاری کار ایران

در اولین روز دهه فجر:

افتتاح ۵ طرح عمرانی در رشت با حضور استاندار گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۸۴۹

دقایقی پیش کارخانه کیسه پلی‌پروپلین شمیم، طرح توسعه کارخانه کیسه پلی‌پروپلین پتیک، شرکت تافته آرین تولیدکننده زیرانداز بیمار با لایه سلولزی، شرکت عایق بسپارنیکان تولیدکننده انواع صفحه و ورق از پلی‌اتیکن، واحد تولیدی کاوش کنترلی شمال تولید کننده انواع رگلاتور گاز در شهر صنعتی رشت مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

پنج پروژه این شهرستان در شهر صنعتی رشت به مناسبت دهه مبارک فجر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، دقایقی پیش کارخانه کیسه پلی‌پروپلین شمیم، طرح توسعه کارخانه کیسه پلی‌پروپلین پتیک، شرکت تافته آرین تولیدکننده زیرانداز بیمار با لایه سلولزی، شرکت عایق بسپارنیکان تولیدکننده انواع صفحه و ورق از پلی‌اتیکن، واحد تولیدی کاوش کنترلی شمال تولید کننده انواع رگلاتور گاز در شهر صنعتی رشت مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

همچنین تا ساعتی دیگر چند پروژه مخابراتی گیلان نیز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار رشت در مراسم افتتاح پروژه‌های مذکور با گرامیداشت آغاز دهه مبارک فجر اظهار کرد: در دهه مبارک فجر ۴۸۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در رشت افتتاح می‌شود.

عیسی مهدوی هزینه این پروژه‌ها را ۴۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل منابع سرمایه‌ای، دو درصد نفت و گاز و تبصره ۲۲ بودجه ذکر کرد.

وی اجرای ۳۰ میلیارد تومان پروژه در فصل راه‌های روستایی شهرستان رشت را از جمله طرح‌های فرمانداری رشت عنوان کرد و یادآور شد: پروژه‌های عمرانی راه روستایی در قالب انعقاد تفاهمنامه با وزارت راه و شهرسازی در این شهرستان اجرایی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز