خبرگزاری کار ایران

وزیر راه از اتصال ریلی تهران به فرودگاه امام(ره) خبرداد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۹۶۵

با راه اندازی خط آهن سریع السیر تهران، فرودگاه امام خمینی(ره) و قم ارتباط صنعت حمل و نقل هوایی و ریلی در این بخش افزایش می یابد به طوری که ساکنان شهر قم می توانند با بهره گیری از این خط آهن در مدت ۳۰ و یا ۳۵ دقیقه، بین تهران و قم تردد کنند.

وزیر راه و شهرسازی از احداثخط آهن سریع السیر تهران، فرودگاه امام خمینی(ره) قم و اصفهان خبر داد و گفت: این خط آهن، تهران را به فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی(ره) متصل می کند.

به گزارش ایلنا، عباس آخوندی روز یکشنبه درحاشیه مراسم گرامیداشت سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: با احداثاین خط آهن قطارهای با سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت می توانند بر روی این خط حرکت کنند.

وی با بیان آنکه با رفع مشکلات مالی این پروژه، مقدمات احداثاین خط آهن در این مسیر فراهم شده است، گفت: بزودی با حضور رییس جمهوری اسلامی ایران عملیات ریل گذاری این خط آهن انجام می شود.

وزیر راه و شهرسازی اظهار امیدواری کرد: با احداثاین خط آهن سریع السیر در مسیر تهران - اصفهان شاهد تحولات بزرگی در صنعت حمل و نقل ریلی کشور باشیم.

آخوندی با بیان اینکه این خط ریلی تهران را به فرودگاه امام متصل می کند، گفت: با راه اندازی این خط امکان دسترسی مسافران از فرودگاه امام به تهران فراهم می شود، ضمن آنکه یکی از مهم ترین مشکلات مسافران فرودگاه امام برای رسیدن به شهر تهران نیز برطرف خواهد شد.

وی تصریح کرد: با راه اندازی این خط ریلی ارتباط صنعت حمل و نقل هوایی و ریلی در این بخش افزایش می یابد به طوری که ساکنان شهر قم می توانند با بهره گیری از این خط آهن در مدت ۳۰ و یا ۳۵ دقیقه، بین تهران و قم تردد کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز