خبرگزاری کار ایران

رییس کانون سراسری انبوه سازان در گفتگو با ایلنا:

بازار مسکن قابل پیش بینی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۸۷۱

وقتی وام ۸۰ میلیون تومانی بدون اطلاع مسئولان وزارت راه وشهرسازی رد می شود، مشخص است که هنوز دولت برنامه روشنی برای مهم ترین موضوع اقتصادی و اجتماعی مردم ندارد.

ریس کانون سراسری انبوه سازان با بیان اینکه یکی از علائم اصلی افزایش قیمت ها طولانی شدن دوره رکود است، ‌ تاکید کرد: ‌ به متقاضیان مسکن توصیه می کنم منتظر سیاست های دولت در این حونزه نمانند و اگر قصد خرید دارند تا پایان سال نسبت به این امر اقدام کنند.

ایرج رهبر در گفت وگو با ایلنا ادامه داد: ‌ وقتی وام ۸۰ میلیون تومانی بدون اطلاع مسئولان وزارت راه وشهرسازی رد می شود، مشخص است که هنوز دولت برنامه روشنی برای مهم ترین موضوع اقتصادی و اجتماعی مردم ندارد.

وی ادامه داد: ‌ وقتی رکود بازار به حال خود رها شود و دولت و وزارت راه و شهرسازی به عنوان متولی برنامه ای برای کاهش دوره رکود نداشته باشند، ‌ این دوران روند طبیعی خود را طی می کند و در این صورت دوره رکود طولانی تر می شود.

رییس کانون سراسری انبوه سازان افزود: ‌ با افزایش دوره رکود احتمال افزایش قیمت ها هم افزایش می یابد.

رهبر با بیان اینکه در طول ۲ سال رکودی که در بازار مسکن ایجاد شد، میزان تقاضای موجود در این حوزه کاهش نیافت، ‌ گفت: انباشت میزان تقاضا، ‌ عدم تولید و افزایش دوره رکود همه از علائم افزایش قیمت مسکن در سال آینده هستند.

وی تاکید کرد: ‌ در این بازار هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و به جز وام ۵۰ میلیونی به بافت فرسوده هنوز هیچ یک از طرح های وزارت راه و شهرسازی جدی گرفته نشده است، ‌به کسانی که قصد خرید دارند توصیه می کنم در سال ۹۳ خانه بخرند و برای اجرای این اقدام منتظر سیاست های تسهیل کننده از سوی دولت نمانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز