خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر ارتباطات؛

۴۸۴ پروژه ارتباطی و مخابراتی در استان هرمزگان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۷۱۶

واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در سالن اجتماعات مخابرات بندرعباس، ۴۸۴ پروژه ارتباطی و مخابراتی را با اعتباری بالغ بر ۲۷۱۰ میلیارد ریال افتتاح کرد.

واعظی همزمان با دهه فجر و حضور در استان هرمزگان ۴۸۴ پروژه ارتباطی و مخابراتی را با اعتباری بالغ بر ۲۷۱۰ میلیارد ریال افتتاح کرد.

به گزارش ایلنا، احداثنصب و راه اندازی مرکز مانیتورینگ طیف فرکانس در جزیره ابوموسی، اتصال مستقیم جزیره کیش به ظرفیت ۶۰۰ مگابایت و جزیره قشم به ظرفیت ۳۰۰ مگابایت به شبکه ملی دیتای کشور، توسعه پهنای باند دیتای اپراتورها در استان به ظرفیت ۹۰۰ مگابایت از جمله این پروژه هاست.

همچنین ایجاد مسیر پشتیبان ارتباطات ملی استان، شیراز و بندرعباس، توسعه پهنای باند انتقال اپراتورها به میزان E۱ ۴۳۶۷، توسعه و تکمیل زیرساخت برق مناطق بندرعباس، جاسک، بریزک، لیردف، توسعه شبکه ملی فیبر نوری در استان به میزان ۴۲۲ کیلومتر از جمله این طرح هاست.

از سوی دیگر توسعه ارتباطی ۱۴ جزیره خلیج فارس و اتصال آنها به هم، توسعه و احداثارتباطات زیرساخت بندر جاسک درپهن، راه اندازی سرویس ثبت نام کارت ملی هوشمند ازدیگر پروژه های استان هرمزگان است.

همچنین پهنای باند اینترانت در سطح پست شهرستان ها که از ۲۵ کیلوبایت به ۱ مگابایت افزایش یافت و پروژه های توسعه بخشی transport در ۱۵۰ نقطه توسط همراه اول افتتاح شد.

همچنین شرکت پست و استانداری هرمزگان تفاهم نامه همکاری امضا کردند و شرکت مخابرات استان هرمزگان نیز ۷۰ پروژه مخابراتی را افتتاح کردند.

در این میان اپراتورهای همراه اول و ایرانسل نیز پروژه های نسل ۳ و ۴ موبایل را افتتاح کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز