خبرگزاری کار ایران

یک کار‌شناس اقتصادی مسکن در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح کرد: ‌

ارمنستان مقصد جدید انبوه سازان ایرانی

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۲۷۲

‌طبیعی است که با طولانی شدن دوره رکود سرمایه گذاران به دنبال فرصت های سرمایه گذاری در کشورهای همسایه باشند.

یک کار‌شناس اقتصادی با بیان اینکه سرمایه گذاران حوزه مسکن کشورمان به دنبال امنیت اقتصادی هستند، ‌ گفت: با ادامه رکود صنعت ساختمان در کشورمان، ‌ این روز‌ها توجه انبوه سازان به فرصت‌های سرمایه گذاری در کشور ارمنستان جلب شده است.

محمدعلی پورشیرازی، در گفت‌و‌گو با ایلنا از انعقاد تفاهمنامه‌ای بین گروهی از سرمایه گذاران ایرانی با کشور ارمنستان برای ساخت و ساز در حوزه مسکن خبر داد و گفت: ‌طبیعی است که با طولانی شدن دوره رکود سرمایه گذاران به دنبال فرصت‌های سرمایه گذاری در کشورهای همسایه باشند.

وی با بیان اینکه از کشورهای جنوب شوروی جدا شده، پیشنهادهایی به انبوه سازان ایرانی شده است، ‌ گفت: ‌ پیش از اغتشاشات اخیر در افغانستان هم قرار بود طرح مسکنی با حضور سرمایه گذاران ایرانی شروع به ساخت شود و حتی برای ساخت شبکه راهی هم تفاهماتی شده بود اما به سرانجام نرسید.

این کار‌شناس حوزه مسکن درباره تبلیغات گسترده کشور ترکیه برای حضور سرمایه گذاران ایرانی در پروژه‌های مسکنی گفت: ‌ هر چند ترکیه تبلیغات گسترده‌ای را انجام می‌دهد اما تا کنون توجه عده‌ای کمی از سرمایه گذاران ایرانی به این کشور جلب شده است.

وی ادامه داد: البته این تبلیغات گسترده پدیده جدیدی نیست و ترک‌ها از ۱۵ سال گذشته هم به دنبال سرمایه گذاران ایرانی بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز