خبرگزاری کار ایران

مشاور ارش وزیر راه و شهرسازی:

گشایش ال سی احداثاولین قطار پرسرعت ایران

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۱۸۱

عملیات اجرایی احداثخط آهن اولین قطار پرسرعت تهران – اصفهان آغاز شده است

مشاور ارشد وزیر راه و شهرسازی از گشایش ال سی احداثخط‌ آهن نخستین قطار پرسرعت ایران در مسیر تهران – قم – اصفهان خبر داد و گفت: عملیات احداثاین پروژه از روز چهارشنبه ۶ اسفندماه امسال با حضور دکتر روحانی، رییس جمهور کشورمان رسما آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ‌ اصغر فخریه کاشان درباره احداثخط‌ آهن نخستین قطار سریع‌السیر ایران گفت: به تازگی ال سی غیر فعال این پروژه گشایش یافت و دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان چهارشنبه ۶ اسفند ماه کلنگ احداثاین طرح را به زمین می زند و احداثنخستین خط‌ آهن قطار پرسرعت ایران رسما آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون مراحل قرارداد به خوبی پیش رفته است، البته چند مورد حل نشده در این قرارداد وجود دارد که در حال مذاکره و حل آن هستیم. انتظار داریم تا قبل از شروع سال ۹۴ همه موضوعات حل شود.

مشاور ارشد وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: عملا عملیات اجرایی احداثخط آهن قطار پرسرعت تهران – اصفهان آغاز شده است. زیرسازی‌های این طرح شروع شده و با کلنگ‌زنی این طرح توسط رییس جمهور، ساخت این پروژه رسما آغاز می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز