خبرگزاری کار ایران

ندیمی در گفت‌و‌گو با ایلنا عنوان کرد؛

بدهی ۵۵ هزار میلیارد تومانی بانک مسکن در طرح مسکن مهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۸۶

خارج کردن انحصار اعطای تسهیلات از دست بانک مسکن و ورود سایر بانک‌ها به این حوزه، باعثرونق ساخت و ساز مسکن و کاهش زمان دستیابی متقاضیان به وام بانکی می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبت مجلس، از بدهی ۵۵ هزار میلیارد تومانی بانک مسکن در طرح مسکن مهر خبر داد.

ایرج ندیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به این میزان بدهی گفت: بانک مسکن کشش اعطای تسهیلات بیشتر را ندارد.

نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل استان گیلان، از تمامی بانک‌ها خواست که برای پرداخت تسهیلات به حوزه مسکن اقدام کنند.

ندیمی تصریح کرد: هرچند اشکالاتی به مسکن مهر گرفته شده ولی توقف این پروژه عظیم قطعا نمی‌تواند برای کشور مفید باشد.

وی اضافه کرد: کنار گذاشتن طرح‌های ناتمام از جمله مسکن مهر سبب هدررفت منابع و سرمایه‌های کشور خواهد شد و این به نفع دولت نیست که با محدودیت منابع روبروست.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبت مجلس، در ادامه به موضوع اجاره مسکن پرداخت و اظهار داشت: دولت باید هر چه سریع‌تر یک بسته پیشنهادی برای بازار اجاره ارایه کند.

وی افزود: خارج کردن انحصار اعطای تسهیلات از دست بانک مسکن و ورود سایر بانک‌ها به این حوزه، باعثرونق ساخت و ساز مسکن و کاهش زمان دستیابی متقاضیان به وام بانکی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز