خبرگزاری کار ایران

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی به ایلنا خبرداد:

انجمن شرکت‌های هواپیمایی خواستار برگزاری جلسه‌ای با وزیر راه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۴۵

طبق اخبار شنیده شده برخی از معاونین ایشان در صنعت هواپیمایی به زودی تغییر خواهند یافت.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از ارایه درخواست کتبی این انجمن به وزیر راه و شهرسازی جهت برگزاری جلسه‌ای خبر داد.

حمید غوابش دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در تاریخ ۲۶ شهریورماه سال جاری انجمن شرکت‌های هواپیمایی ضمن ارایه درخواست کتبی به وزیر راه و شهرسازی، علام آمادگی کردیم طی برگزاری یک جلسه با ایشان گزارشاتی از مشکلات صنعت هواپیمایی عرضه کرده و راه‌کارهای خود را هم اعلام می‌کنیم.

وی افزود: با وجود گذشت چندین روز از این درخواست هنوز اطلاعی از سوی دفتر ایشان به ما داده نشده است. البته ما مطمئنیم گرفتاری‌های آقای وزیر آنقدر زیاد است که هنوز برگزاری چنین جلسه‌ای مهیا نشده است. ولی امیدواریم که این جلسه به زودی برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: طبق اخبار شنیده شده برخی از معاونین ایشان در صنعت هواپیمایی به زودی تغییر خواهند یافت و ما خواستار این هستیم که این جلسه با حضور معاونین جدید و ذ‌ی‌ربط برگزار شود.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به مشکلات این حوزه اظهار داشت: در این جلسه ما در مورد اقتصاد محیط کسب و کار، نرخ سوخت، نرخ ارز، مباحثگمرکی، مباحثفرودگاهی و خدمات شرکت‌های فرودگاهی صحبت خواهیم کرد و یکسری راهکارهایی نیز داریم تا مشکلات این حوزه بزودی برطرف شود.

وی ادامه داد: در حوزه عملیات، حوزه نظارت، ایمنی و قابلیت پرواز نیز پیشنهاداتی داریم. همچنین در مورد این تعرفه‌های جدید شرکت‌های فرودگاهی نیز با وزیر صحبت خواهیم کرد.

غوابش خاطر نشان کرد: متأسفانه بعضی از تصمیماتی که در این حوزه اتخاذ شده بدون مشورت با ذینفعان صورت گرفته است. به عنوان مثال تعرفه خدمات فرودگاهی که به تازگی از سوی شرکت‌های فرودگاه‌ها به ما اعلام شده بدون هیچ مشورتی با ما صورت گرفته است البته درست است که این تعرفه چند سالی بود تغییر نکرده بود. ولی باز هم باید در تغییر آنها ذینفعان هم حضور داشته باشند. به هر حال قرار است در جلسه ما با دولت این موضوع نیز ارائه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز