خبرگزاری کار ایران

LG GATE؛ پلت‌فرم موبایلی ایمن و آماده کار ال‌جی برای بخش کسب و کار

کد خبر : ۱۰۹۸۳۶

ال‌جی با تأمین‌کنندگان بزرگ VPN و MDM همکاری می‌کند تا محیط موبایلی بهینه‌ای برای کاربران کسب و کار در هر جا و هر زمان تضمین کند.

LG GATE راهکار جامع ال‌جی است که امکانات پیشرفته و امنیت فوق‌العاده‌ای هم‌زمان با عرضه گوشی هوشمند پرطرفدار و جدید G۲ ارایه می‌دهد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، سئول، ۲ اکتبر ۲۰۱۳ - ال‌جی الکترونیکس امروز LG GATE را معرفی کرد.
LG GATE یک بسته فناوری برای کسب و کار است که دسترسی را آسان می‌کند و امنیت راهکارهای کسب و کار موبایلی را افزایش می‌دهد.
با LG GATE، کارمندانی که دور از محل کار هستند می‌توانند با خیال راحت منابع کاری خود را هر جایی به کار ببرند و شرکت‌ها نیز می‌توانند امنیت اطلاعات و آی. تی و حریم خصوصی را بهتر مدیریت کنند.

LG GATE برای برآورده کردن نیازهای بخشی از بازار روبه‌رشد جامعه که تلفن همراه خود را به محل کار می‌آورند طراحی شده است و در ترکیب با G۲ تجربۀ مجازی‌سازی کسب و کار و حریم خصوصی یکپارچه و هماهنگی ایجاد می‌کند. کاربران می‌توانند هم‌زمان دو سیستم‌عامل را در یک گوشی هوشمند داشته باشند. در نتیجه، قادر خواهند بود اطلاعات شخصی و کاری را کاملاً از هم جدا نگه دارند.
ال‌جی با تأمین‌کنندگان بزرگ VPN و MDM همکاری می‌کند تا محیط موبایلی بهینه‌ای برای کاربران کسب و کار در هر جا و هر زمان تضمین کند. افزون بر این، LG GATE از فناوری قدرتمند encryption(پنهان‌سازی) برخوردار است. به این معنی که شرکت‌ها می‌توانند خیالشان راحت باشد که منابع آنها، که به صورت دیجیتال ذخیره و انتقال داده می‌شود، با بیشترین میزان امنیت محافظت می‌شود.

دکتر جونگ - سئوک پارک، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی، می‌گوید: «با افزایش طرفداران این بخش از جامعه که تلفن همراه شخصی خود را به محل کار می‌آورند، کارمندان به یک نحو خواستار راه‌حل‌های کاری بهبودیافته‌ای برای موبایل هستند. LG GATE هم می‌تواند نیاز امنیت شرکت‌ها را ارضا کند و هم حریم شخصی افراد. ال‌جی، به عنوان یک پیشگام مورد احترام در صنعت ارتباطات موبایل، به ارائۀ تجربۀ کاربری استثنائی به همۀ مشتریان ارزشمندش ادامه می‌دهد.»

این پلت‌فرم جدید و مبتکرانه ابتدا در امریکا و هم‌زمان با ال‌جی G۲ عرضه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز