خبرگزاری کار ایران

از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

نتایج ارزیابی کیفی دو اپراتور تلفن همراه اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۹۳

نتایج ارزیابی‌ها نشان می‌دهد در بخش توسعه زیرساخت‌های شبکه، شرکت ارتباطات سیار ایران و در بخش استفاده از تکنولوژی روز و طراحی شبکه، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل عملکرد بهتری داشته‌اند.

طبق گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ارزیابی کیفیت عملکرد اپراتورهای تلفن‌ همراه نشان می‌دهد در مجموع میانگین کشوری شاخص‌های میزان برقراری موفقیت‌آمیز مکالمه(CSSR)، میزان قطعی ناخواسته حین مکالمه(CDR) و میزان جابجائی موفق بین سلولهای شبکه حین مکالمه(OHSR) در شبکه همراه‌اول و ایرانسل در حد مطلوب است البته در بعضی از شهرها ضعفهایی وجود دارد.
به گزارش ایلنا، ‌ محمود واعظی ضمن بیان این مطلب افزود: در شاخص میزان قطعی ناخواسته حین مکالمه(CDR) وضعیت ایرانسل در همه استانها مطلوب بوده و وضعیت همراه‌اول در استانهای کرمانشاه و هرمزگان نامطلوب است.

وی با اشاره به بررسی وضعیت کیفیت ارتباطات در سطح شهر مرکز استان گفت: وضعیت میزان برقراری موفقیت‌آمیز مکالمه(CSSR) همراه‌اول در همه استانها مطلوب بوده و برای ایرانسل فقط در شهرکرد نامطلوب است و در شاخص میزان قطعی ناخواسته حین مکالمه(CDR) وضعیت ایرانسل در همه استانها مطلوب بوده و برای همراه‌اول فقط در شهر کرمانشاه نامطلوب است.

واعظی درباره وضعیت شاخص میزان جابجایی موفق بین سلولهای شبکه حین مکالمه(OHSR) در سطح شهر مرکز استان افزود: در این شاخص، وضعیت ایرانسل در همه مراکز استانها مطلوب بوده و برای همراه‌اول در شهرهای ایلام، تهران، سنندج، گرگان و ساری نامطلوب است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: نتایج ارزیابی‌ها نشان می‌دهد در بخش توسعه زیرساخت‌های شبکه، شرکت ارتباطات سیار ایران و در بخش استفاده از تکنولوژی روز و طراحی شبکه، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل عملکرد بهتری داشته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز