خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اعلام شد:

آخوندی در مقابل توقف مسکن مهر راهکار ارایه دهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۸۵

به احتمال قوی حذف طرح مسکن مهر افزایش قیمت مسکن را به همراه خواهد داشت.

رییس اتحادیه املاک گفت: در صورت توقف پروژه مسکن مهر قیمت مسکن افزایش پیدا خواهد کرد که مطمئنا آخوندی راهکاری برای جلوگیری از این معضل ارایه خواهد داد.

مصطفی قلی‌خسروی رییس اتحادیه املاک در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص کاهش قیمت مسکن اظهار داشت: در حال حاضر قیمت‌ها به کف نشسته و در کم‌ترین حالت ممکن قرار دارد و گمان نمی‌رود بیش از این بهای مسکن با کاهش روبرو شود.

وی تصریح کرد: ما امیدوار هستیم که قیمت‌ها به ثبات برسد و اگر این اتفاق بیفتد بازار به وضعیت تعادل خواهد رسید.

قلی‌خسروی با اشاره به صحبت‌های وزیر راه و شهرسازی مبنی بر توقف مسکن مهر افزود: به احتمال قوی این اتفاق افزایش قیمت مسکن را به همراه خواهد داشت اما مطمئنا آخوندی در مقابل توقف طرح مسکن مهر راهکاری را ارائه خواهد داد که تعادل بازار برهم نخورد.

رییس اتحادیه املاک تصریح کرد: البته منظور وزیر آن بوده است که ثبت‌نام جدیدی انجام نشود و مسکن کسانی‌که از قبل ثبت‌نام کرده‌اند تحویل داده خواهد شد.

وی نتیجه صحبت‌های روحانی را در سازمان ملل مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: وضعیت معاملات در بازار مسکن از روزی که رییس‌جمهور به امریکا رفته است بسیار خوب بوده است و تعداد معاملات افزایش داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز