خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور خبرداد:

رشد تعداد پروازهای خارجی درآسمان ایران

کد خبر : ۱۱۷۶۳۳

در مهرماه امسال ۱۴ هزار و ۳۶ پرواز داخلی فایل شده است که نسبت به مهر سال گذشته ۳۰ مورد کاهش صورت گرفته است.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور از افزایش ۵.۱ درصدی تعداد پرواز‌ها در مهرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: مجموع پروازهای انجام‌ شده در فضای کشور در مهر ماه به ۳۵ هزار و ۴۲۱ سورتی رسید.

به‌گزارش ایلنا، ابراهیم شوشتری ضمن اعلام این خبر گفت: در مهرماه امسال ۱۵ هزار و ۳۹ پرواز عبوری بر فراز آسمان ایران انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ده درصد رشد به چشم می‌خورد.
وی افزود: در ماه گذشته پنج هزار و ۵۹۳ نشست و برخاست بین‌المللی انجام شده که در قیاس با مدت مشابه در سال ۹۱، بیش از ۱۲ درصد رشد را می‌توان مشاهده کرد.

معاون عملیات هوانوردی با اشاره به کاهش ۰.۲ درصدی پروازهای داخلی تصریح کرد: در مهرماه امسال ۱۴ هزار و ۳۶ پرواز داخلی فایل شده است که نسبت به مهر سال گذشته ۳۰ مورد کاهش صورت گرفته است.

شوشتری اظهار کرد: در مهرماه امسال نسبت به ماه‌ گذشته به طور کلی ۱۱۴۰ سورتی کاهش در پروازهای داخلی، ۷۰۶ سورتی افزایش در پروازهای عبوری، ۴۵۶ سورتی افزایش در نشست و برخاست بین‌المللی و ۸۰ سورتی کاهش در سایر پرواز‌ها صورت گرفته و در مجموع ۹۷۰ سورتی کاهش به ثبت رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز