خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت به ایلنا خبر داد:

افزایش ۴۰ گیگابایتی پهنای باند اینترنت / نیمی از بودجه شرکت تامین اعتبار نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۷۱

علیرغم افزایش هزینه‌ها فعلا تلاش کرده‌ایم قیمت اینترنت با نرخ کنونی و ثابت باقی بماند / در ابتدای آبان ماه میزان ۷۰ میلیارد تومان از بدهی‌های مخابرات به ما پرداخت شد و بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان دیگر از این بدهی باقی مانده که هنوز پرداخت نشده است.

افزایش ۴۰ گیگابایتی پهنای باند اینترنت از جمله برنامه‌های جدید شرکت ارتباطات زیرساخت است.

محمود خسروی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت درخصوص برنامه‌های جدید این شرکت به خبرنگار ایلنا گفت: طبق برنامه ۱۰۰ روزه رئیس جمهور افزایش ۴۰ گیگابایتی پهنای باند و همچنین بحثsoc در دستور کار و درحال اجرایی شدن است.

وی با اشاره به اینکه اجرایی شدن برنامه پنجم توسعه در بخش ارتباطات زیر ساخت نیازمند بودجه عمومی است، افزود: بخشی از تامین اعتبار برنامه‌های این مجموعه از محل درآمد شرکت و بخش قابل توجهی نیازمند اعتبار عمومی است که تاکنون تامین نشده است.

خسروی درخصوص پرداخت بدهی‌های مخابرات به شرکت ارتباطات زیرساخت نیز اظهار داشت: در ابتدای آبان ماه میزان ۷۰ میلیارد تومان از بدهی‌های مخابرات به ما پرداخت شد و بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان دیگر از این بدهی باقی مانده که هنوز پرداخت نشده است.

وی همچنین درخصوص مباحثمربوط به کاهش یا افزایش قیمت اینترنت خاطرنشان کرد: علیرغم افزایش هزینه‌ها فعلا تلاش کرده‌ایم قیمت اینترنت با نرخ کنونی و ثابت باقی بماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز