خبرگزاری کار ایران

8 اسکله گردشگری دریایی در خرمشهر افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۵۹۳

در ایام مبارک دهه فجر 8 پست اسکله فلزی جهت نصب در 4 نقطه رود کارون به همت و با تکیه بر دانش متخصصان داخلی ، طراحی، ساخت، حمل و نصب و افتتاح شد.

 به گزارش ایلنا، در ایام مبارک دهه فجر 8 پست اسکله فلزی جهت نصب در 4 نقطه رود کارون به همت و با تکیه بر دانش متخصصان داخلی ، طراحی، ساخت، حمل و نصب و افتتاح شد. در ادامه این مراسم، نوراله اسعدی  مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر اظهار داشت: در راستای توسعه گردشگری و شکوفایی اقتصادی منطقه، این 8 اسکله گردشگری در چارچوب ساز و کارهای قانونی، به شرکت‌ها و نهادهای صاحب صلاحیت فعال در بحث گردشگری برای بهره‌برداری در راستای منافع شهر واگذار می‌شود.

اسعدی تاکید کرد: اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر آمادگی کامل دارد که برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری دریایی منطقه تمام توان و ظرفیت خود را به کار گیرد.

سید محمد مهدی میر افضل مدیر این پروژه نیز با اشاره به جزئیات این اسکله ها گفت: ابعاد کلی هر اسکله شامل 30 متر طول ، 4 متر عرض ، 1 متر ارتفاع بوده که استحکام بارگذاری 80 تن را دارا می باشد . جنس بنده پانتون های شناور از فولاد با گری دریایی GL بوده و تمامی مراحل طراحی بر اساس استاندارد کشتی سازی Lloyd's Register صورت گرفته و تائیدیه موسسات رده بندی داخلی را کسب نموده است .

مدیر طراحی مهندسی  مکین دریا قشم ادامه داد: هر کدام از اسکله های شناور قابلیت پهلوگیری 3 فروند شناور گردشگری با طول 15 متر ( 100 تن ) و یا یک شناور بزرگ با طول 30 متر ( 200 تن ) داشته و به منظور دسترسی مطمئن و بدون خطر از ساحل به روی اسکله شناور یک مجموعه عرشه ثابت ، سایبان و پل دسترسی متحرک به طول کلی 24 متر اجرا گردیده  که زیبایی بصری فوق العاده ای در ساحل رودخانه کارون ایجاد کرده است .  

مراسم باشکوه افتتاحیه اسکله های گردشگری فوق با حضور مهندس خانچی معاونت عمرانی استانداری خوزستان ، مهندس عمیدزاده معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر ، مهندس اسعدی مدیر کل اداره بندر و دریانوردی خرمشهر و مهندس پویان معاونت فنی و مهندسی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر برگزار گردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز