خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی:

برای آزادسازی قیمت باید ابتکار عمل داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۹۱

با اقدامات و برنامه ریزی‌های صورت گرفته نه تنها باید به مردم اطمینان دهیم تا با خیال راحت این بخش را برای سفر انتخاب کنند بلکه شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم تا همه احاد ملت از این صنعت استفاده کنند.

کار برای انجام بسیار و زمینه برای فعالیت و پیشرفت مساعد است و با تفاهماتی که با مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و دولت صورت گرفته در آینده نزدیک جهش چشمگیری در این صنعت صورت خواهد گرفت

به گزارش ایلنا، علیرضا جهانگیریان معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه صنعت هوانوردی یکی از پیچیده‌ترین صنعت‌هاست گفت: وظیفه خطیر و سنگینی بر دوش سازمان هواپیمایی کشوری نهاده شده چرا که با بروز ضایعه‌ای در صنعت و یا حصول موفقیتی درآن همه نگاه‌ها به سمت این سازمان سوق داده می‌شود.

جهانگیریان دستیابی صنعت هوانوردی کشور به جایگاه اول منطقه در چشم انداز۱۴۰۴ را منوط به تمرکز و پشتوانه نیروی انسانی متخصص و متعهد دانست و گفت: با تمرکز در هر زمینه پیشرفت محقق می‌شود، چرا که در ۷ سال گذشته به لحاظ علمی در منطقه از رتبه سوم برخوردار بودیم اما هم اکنون با پشتوانه نیروی انسانی متخصص و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب توانستیم رتبه اول در منطقه را از آن خود کنیم این در حالی است که در پیشرفت علمی همواره تحت فشارهای بین المللی قرار داشیتم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: در دوره جدید با تکیه بر علم، تجربه و تخصص در کنار تعهد و اخلاق در نظر داریم شاخص‌های صنعت را ارتقا دهیم و در این شاخص‌ها ایمنی اولویت سازمان هواپیمایی کشوری است چرا که خواسته مردم تامین و ارتقا ایمنی در این صنعت است.

جهانگیریان تصریح کرد: با اقدامات و برنامه ریزی‌های صورت گرفته نه تنها باید به مردم اطمینان دهیم تا با خیال راحت این بخش را برای سفر انتخاب کنند بلکه شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم تا همه احاد ملت از این صنعت استفاده کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: در این مسیر برای پیشبرد اهداف سازمان و براساس اسناد بالادستی مرتبط با صنعت و سیاست ابلاغی مقام معظم رهبری، با تدوین برنامه استراتژیک و برنامه ریزی یک ساله و ۵ساله در هر حوزه(در چارچوب برنامه پنجم توسعه) و پیشرفت رو به جلو، برای بازکردن گره‌های احتمالی در سازمان و صنعت گام بر می‌داریم.

وی با بیان اینکه تحقق این امر مستلزم برخورداری از آمار و اطلاعات دقیق و منظم است، افزود: با استفاده از روشهای سنتی برنامه ریزی به ویژه در صنعت حمل و نقل هوایی از کارآمدی مناسبی برخوردار نخواهیم بود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: باید از همه ابزار‌ها استفاده کنیم تا گردش آمار و اطلاعات به راحتی صورت گیرد و بتوانیم برنامه‌ای مبتنی بر واقعیات تدوین، امکان رصد پیشرفت‌ها به صورت آنلاین فراهم، کمی و کاستی‌های صنعت شناسایی و عقب ماندگی‌ها جبران شود.

وی بیان کرد: برای اجرای خصوصی سازی و آزادسازی باید ابتکار عمل را در دست بگیرید و با بررسی و تحقیقات گسترده در شاخه‌های مختلف، نقش سازمان هواپیمایی کشوری را همواره در جایگاه مناسب خود قرار دهید و اعتماد مردم به این سازمان را جلب کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز