خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون عمران مجلس به ایلنا خبرداد:

ارایه طرح جدید مسکن اقشار کم درآمد به مجلس تا دو هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۴۱

طرح مسکن اجتماعی فعلا در حد پیشنهاد مطرح شده است چرا که دولت معتقد است اشکالات قابل توجهی دربحثمسکن مهر وجود دارد که باید در غالب یک طرح جدید اصلاح شود و تا زمانی که طرح جدید دولت ارائه و تصویب نشده قاعدتا طرح قبلی به قوت خودش باید باقی است.

طرح جدید مسکن اقشار کم‌درآمد ظرف دوهفته آینده به مجلس ارایه خواهد شد

رئیس کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با ایلنا با اشاره به سخنان وزیرراه و شهرسازی مبنی برتوقف ساخت مسکن مهر اظهارداشت: تا زمانی که طرح جدیدی در خصوص مسکن ارائه و تصویب نشده، اجرای طرح مسکن مهر به قوت خود باقی است.

سید مهدی هاشمی ادامه داد: طرح جدید وزیر راه و شهرسازی در خصوص مسکن اقشار کم درآمد، ظرف دو هفته آینده، به مجلس ارائه می شود تا مورد بحثو بررسی قرار گیرد.

وی افزود: طرح مسکن اجتماعی فعلا در حد پیشنهاد مطرح شده است چرا که دولت معتقد است اشکالات قابل توجهی دربحثمسکن مهر وجود دارد که باید در غالب یک طرح جدید اصلاح شود و تا زمانی که طرح جدید دولت ارائه و تصویب نشده قاعدتا طرح قبلی به قوت خودش باید باقی است.

وی با اشاره به اینکه تا این لحظه جزئیاتی در خصوص طرح مسکن اجتماعی عنوان نشده است، گفت: دولت یازدهم متعهد شده که تعهدات قبلی مسکن مهر را پیگیری و اجرا کند و همزمان در راستای حمایت از مسکن جوانان و اقشار کم درآمد طرح جدیدی را درغالب طرح مسکن اجتماعی یا هر عنوان دیگری ارائه نماید.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فعلا نمی‌توان در خصوص طرح جدید دولت اظهار نظری کرد، افزود: قاعدتا باید این طرح ارایه و بررسی و سپس در مورد آن اظهار نظر کرد چرا که نمی توان به طور مطلق طرح جدید دولت را خوب یا حتی بد عنوان کرد.

هاشمی همچنین با اشاره به مزیت‌های اجرای طرح مسکن مهر در کشور، خاطر نشان کرد: به طور قطع اجرای طرح مسکن مهر توانسته تا حد زیادی نیازها را مرتفع و از بحران مسکن در کشور جلوگیری کند اما با توجه به نواقصی که در خصوص این طرح مطرح می‌شود، امید است طرح جدیدی که دولت ارائه می‌کند نواقص طرح مسکن مهر را نداشته بلکه محاسن بیشتری نسبت به این طرح داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز